PS5 waar nog te vinden?

Vreemd. maar als dat uw kansen verhoogt op sneller een exemplaar te bemachtigen des te beter natuurlijk.

Vreemd. maar als dat uw kansen verhoogt op sneller een exemplaar te bemachtigen des te beter natuurlijk.
Ik denk dat ze misschien wel door hebben dat er velen zijn die op 10 plaatsen op een lijst staan, en daardoor misschien hun "kat" gaan sturen of hun plaats op de reservatie-lijst verkopen online. De enigste manier om dat tegen te gaan is dus mensen op voorhand laten betalen (Als ze ten minste weten dat er wel regelmatig genoeg stock voorbij komt).

Ik denk dat ze misschien wel door hebben dat er velen zijn die op 10 plaatsen op een lijst staan, en daardoor misschien hun "kat" gaan sturen of hun plaats op de reservatie-lijst verkopen online. De enigste manier om dat tegen te gaan is dus mensen op voorhand laten betalen (Als ze ten minste weten dat er wel regelmatig genoeg stock voorbij komt).
Ja klopt dat was zowat de uitleg van de verkoper van MM antwerpen. Nu hopen dat ze snel een levering gaan hebben

Ik heb precies de indruk dat ik altijd de verkeerde keuzes maak betreffende een PS5 :)
Pre-order bij GM :wallbash: en naar de verkeerde winkels rijden :eviltongue:

Nog even verder doen met een opstijgende PS4..

Er zijn er terug op de site van MediaMarkt, maar telkens ik wil toevoegen aan winkelmandje zegt hij dat het niet gaat omdat het niet meer leverbaar is, ook al sta ik op een pagina Op voorraad online, wat is de ultieme tip?

Ik zag net de meest weirde transactie voor mijn ogen. Kwas aan het wachten in de auto, geparkeerd, voor mij ne BMW met NL nummerplaat, dan komt er een dude uit ne huis, gaat naar de BMW, die bestuurder stapt uit doet zijn koffer open, heel die koffer vol PS5’en geeft ne doos aan die dude, zag geen geld of vorm van betaling, vuistje aan elkaar en die BMW rijdt weg....lol

Ik zag net de meest weirde transactie voor mijn ogen. Kwas aan het wachten in de auto, geparkeerd, voor mij ne BMW met NL nummerplaat, dan komt er een dude uit ne huis, gaat naar de BMW, die bestuurder stapt uit doet zijn koffer open, heel die koffer vol PS5’en geeft ne doos aan die dude, zag geen geld of vorm van betaling, vuistje aan elkaar en die BMW rijdt weg....lol

Haha, binnenkort ipv drugsdealers en roekeloze bestuurders op TV achtervolgingen van bmw's afgeladen met ps5!

De nieuwe misdadigers! Alloo en de ps5-criminelen

Coolblue zou met een lotingsysteem gaan werken, kan iemand het hier posten als het zover is want ik mis die dingen meestal :)

Zou tussen nu en de 8e zijn
edit, wat zijn ze daar toch aan het doen ,promotie bij coolblue :p
2 cent korting

Edit 2: Ze hebben nu de prijzen van 3 bundels aangepast, 2 ervan hebben 15 euro korting, een andere 5. Ik denk wel dat er morgen iets gaat gebeuren bij coolblue.. hopelijk op een moment dat ik ook eens kan bestellen.

Laatst bewerkt:
2 min te laat seg. Gezien om 7:56 en was om 7:54 online blijkbaar.. zucht

Edit: zonet kunnen bestellen (hopelijk)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan