Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
't Gaat over de Nederlandse filialen. Bij onze noorderburen waren de winkels al sinds 15 december gesloten, en gaan ze vanaf volgende maand terug open. Weldegelijk een versoepeling dus.In plaats van versoepelen maken ze het erger. En dan nog onder begeleiding, laat mij gerust man![]()
Vanaf 3 maart mogen winkels op afspraak klanten ontvangen.
Per verdieping mogen maximaal 2 klanten tegelijk zijn.
Klanten moeten minimaal 10 minuten in de winkel zijn.
Om te voorkomen dat ze elkaar te snel afwisselen.
En met elkaar in contact komen.
Daarnaast moeten zij zich 4 uur voor een bezoek aanmelden.
![]()
Persconferentie coronavirus 23 februari in eenvoudige taal
Let op, dit is een oud nieuwsbericht. Lees meer informatie over corona in eenvoudige taal. Op dinsdag 23 februari was er weer een persconferentie. En waren Mark Rutte en minister Hugo de Jonge op televisie. Ze vertelden over hoe het nu gaat met het coronavirus.www.rijksoverheid.nl
Rond welke dag is dat ongeveer?Volgende week terug leverrondes.
Het gaat best hard de laatste weken. Ze zijn (vind ik toch) een versnelling hoger geschakeld
Ge zou wel achterlijk moeten zijn om nu te versoepelen ook, eerlijk gezegd.Jawadde, versoepelen zeggen ze dan...
't Gaat over de Nederlandse filialen. Bij onze noorderburen waren de winkels al sinds 15 december gesloten, en gaan ze vanaf volgende maand terug open. Weldegelijk een versoepeling dus.
Dinsdag/woensdagRond welke dag is dat ongeveer?
In België kan je gewoon binnen als je alleen bent , als je als koppel ofwel met 2 wil ...dan wordt gevraagd om een afspraak te maken. Weet wel niet of men dit daadwerkelijk toepast ben er dit jaar nog niet geweest https://www.mediamarkt.be/nl/shop/faq-coronavirus-info.html
Op .be nochtans ook..
Edit,zag net uw pms, maar ik vsrmoed dat ze dit doortrekken naar belgie dan? Aangezien dat het op hun portaal ook staat
Nice, ik sta nr 4 in MM dus ik kan de mijne wrs deze week krijgen danDinsdag/woensdag
Geen idee "binnenkort leverbaar" kan evengoed een paar weken nog duren eh...Denken jullie morgen coolblue drop?
Heb je ook een voorschot moeten betalen van 350 euro?Nice, ik sta nr 4 in MM dus ik kan de mijne wrs deze week krijgen dan
Geen idee "binnenkort leverbaar" kan evengoed een paar weken nog duren eh.

Allemaal aant personeel verkochtBij coolblue zijn de bundels ineens tijdelijk uitverkocht, heb ik iets gemist?![]()
/sNee 50 euro lolHeb je ook een voorschot moeten betalen van 350 euro?
In welke MM was dit? Ik heb in Antwerpen 350 euro voorschot moeten betalen vorige week maar dan zat je wel bij de eerste 20-talNee 50 euro lol
Nee inderdaad vond dit ook al wat heel veel maar medewerker zei dat ze de kans willen geven aan de echte kopers ipv dat gewoon iedereen op een lijst werd gezet. Heb het dan uiteindelijk wel gedaanEen voorschot van 350 EUR is zelfs niet gebruikelijk, dan kunt ge beter ineens alles betalen.