playforfun91
Active member
Als je een pre-order had gok ik op vrijdag.Howly mowly opeens staat er bij mijn dreamland order: In behandeling! Nu duurt het niet meer lang zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je een pre-order had gok ik op vrijdag.Howly mowly opeens staat er bij mijn dreamland order: In behandeling! Nu duurt het niet meer lang zeker?
Ik had inderdaad een pre-orderAls je een pre-order had gok ik op vrijdag.
Dan ga je hem normaal vrijdag hebben, als je twijfelt gwn je Dreamland bellen.Ik had inderdaad een pre-order
Bij mij is het nog steeds verwacht 26/02Gisteren eentje kunnen bestellen voor morgen te leveren bij Dreamland, de bestelling is al vertraagd.
Pakken die ecocheques aan voor alles?Wat ecocheques gaan inzilveren bij de lokale GM, daar zeiden ze deze en volgende week een grote lading binnen te krijgen. Meer info hadden ze niet.
Pakken die ecocheques aan voor alles?
Hoe zit dat nu eigenlijk bij MM? Gewoon naar een fysieke winkel gaan en ter plaatse pre-order doen en voorschot betalen (of zelfs hele bedrag)?Ik ga geen moeite meer doen, heb zojuist vernomen dat ik nr 4 bij MM sta dus wrs volgende week zal ik hem hebben.
Ze hebben sinds vanmorgen weer orders gekregen dat ze geen pre-orders meer mogen aannemen in de fysieke winkelsHoe zit dat nu eigenlijk bij MM? Gewoon naar een fysieke winkel gaan en ter plaatse pre-order doen en voorschot betalen (of zelfs hele bedrag)?
Ik was op 22/01 in MM en heb toen gwn in de winkel zelf bij de games afdeling een ps5 gereserveerd en moest 50 euro voorschot aan de kassa betalen. Je krijgt dan een nummer hoeveelste je in rij bent. Ik was nr 60, dan vorige week ergens 28 en nu nr 4Hoe zit dat nu eigenlijk bij MM? Gewoon naar een fysieke winkel gaan en ter plaatse pre-order doen en voorschot betalen (of zelfs hele bedrag)?
ik heb al spijt van de pre order bij GM![]()