PS5 waar nog te vinden?

Wat ecocheques gaan inzilveren bij de lokale GM, daar zeiden ze deze en volgende week een grote lading binnen te krijgen. Meer info hadden ze niet.

Ik ga geen moeite meer doen, heb zojuist vernomen dat ik nr 4 bij MM sta dus wrs volgende week zal ik hem hebben.

Ik ga geen moeite meer doen, heb zojuist vernomen dat ik nr 4 bij MM sta dus wrs volgende week zal ik hem hebben.
Hoe zit dat nu eigenlijk bij MM? Gewoon naar een fysieke winkel gaan en ter plaatse pre-order doen en voorschot betalen (of zelfs hele bedrag)?

Hoe zit dat nu eigenlijk bij MM? Gewoon naar een fysieke winkel gaan en ter plaatse pre-order doen en voorschot betalen (of zelfs hele bedrag)?
Ze hebben sinds vanmorgen weer orders gekregen dat ze geen pre-orders meer mogen aannemen in de fysieke winkels

Ik was op 22/01 in MM en heb toen gwn in de winkel zelf bij de games afdeling een ps5 gereserveerd en moest 50 euro voorschot aan de kassa betalen. Je krijgt dan een nummer hoeveelste je in rij bent. Ik was nr 60, dan vorige week ergens 28 en nu nr 4

Uit mijn eigen ervaring gaat het redelijk snel bij MM. 11 februari gereserveerd en week nadien had ik em. Dus zal allemaal wel los lopen voor degenen die ge pre-ordered hebben. Succes 👍

ik heb al spijt van de pre order bij GM :p

Gij niet alleen. Ik heb eind september de disc gepre-ordered. Sinds twee-drie weken dankzij telegram bot eentje op amazon.de kunnen vinden, maar mijn pre-order staat nog steeds bij GM Hasselt voor een kameraad. Besloten om terug de stockbot te volgen puur om men kameraad rapper te helpen.

Ik ben benieuwd: gaat een stockbot me een tweede ps5 kunnen bezorgen vooraleer Game-mania hun shitty pre-order systeem me een bezorgt. :cautious:

Terug
Bovenaan