PS5 waar nog te vinden?

Volgende week terug leverrondes.
Het gaat best hard de laatste weken. Ze zijn (vind ik toch) een versnelling hoger geschakeld

In plaats van versoepelen maken ze het erger. En dan nog onder begeleiding, laat mij gerust man :p
't Gaat over de Nederlandse filialen. Bij onze noorderburen waren de winkels al sinds 15 december gesloten, en gaan ze vanaf volgende maand terug open. Weldegelijk een versoepeling dus.

Vanaf 3 maart mogen winkels op afspraak klanten ontvangen.
Per verdieping mogen maximaal 2 klanten tegelijk zijn.

Klanten moeten minimaal 10 minuten in de winkel zijn.
Om te voorkomen dat ze elkaar te snel afwisselen.
En met elkaar in contact komen.
Daarnaast moeten zij zich 4 uur voor een bezoek aanmelden.

Op .be nochtans ook..

Edit,zag net uw pms, maar ik vsrmoed dat ze dit doortrekken naar belgie dan? Aangezien dat het op hun portaal ook staat
In België kan je gewoon binnen als je alleen bent , als je als koppel ofwel met 2 wil ...dan wordt gevraagd om een afspraak te maken. Weet wel niet of men dit daadwerkelijk toepast ben er dit jaar nog niet geweest https://www.mediamarkt.be/nl/shop/faq-coronavirus-info.html

Ik ben al dikwijls met de vriendin binnen geweest in winkels met 2 (kledingwinkels,
Mediamarkt, Van den Borre,...) en geen kat dat u tegenhoudt en ge zijt ver niet de enigste met 2.

Mijn ps5 zou morgen eindelijk geleverd moeten worden. Na zo lang wachten geloof ik het pas wanneer ik em in mijn eigen handen vast heb 😅

Een voorschot van 350 EUR is zelfs niet gebruikelijk, dan kunt ge beter ineens alles betalen.

Een voorschot van 350 EUR is zelfs niet gebruikelijk, dan kunt ge beter ineens alles betalen.
Nee inderdaad vond dit ook al wat heel veel maar medewerker zei dat ze de kans willen geven aan de echte kopers ipv dat gewoon iedereen op een lijst werd gezet. Heb het dan uiteindelijk wel gedaan

Terug
Bovenaan