Bij mij ook geannuleerdPfff, mijn preorder is al geannuleerd… Er was wel al betaald, nu weer wachten op een terugbetaling.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij ook geannuleerdPfff, mijn preorder is al geannuleerd… Er was wel al betaald, nu weer wachten op een terugbetaling.![]()

Ikzelf heb er al 2, dus kan niet klagen. Is voor een vriend van mij.Echt jammer hé… Ik dacht nu eindelijk eens geluk te hebben.![]()
Dat is mooi dat je dat wilt doen. Bij mij is het ook niet voor mezelf, het is voor cadeau te doen aan mijn vriend. Helaas hebben we er nog geeneen.Ikzelf heb er al 2, dus kan niet klagen. Is voor een vriend van mij.
Ik had het gezien, maar ik was al te laat. Het gaat echt super snel, ongelofelijk.de digitale PS5 te bestellen bij PS direct met fifa, jammer genoeg geen gow maar dan heb je de ps5 wel zonder al die rotzooi erbij

@Milathis Is deze melding binnen gekomen via die Telegram groep? Of hoe heb jij dit gemerkt dat hij bij PS zelf te koop was? Ik zoek nl. zelf ook nog eentje voor een maat van mij...de digitale PS5 te bestellen bij PS direct met fifa, jammer genoeg geen gow maar dan heb je de ps5 wel zonder al die rotzooi erbij
Geen melding ontvangen, ik had de controller besteld van Gow en zag toevallig de Fifa bundel beschikbaar staan.@Milathis Is deze melding binnen gekomen via die Telegram groep? Of hoe heb jij dit gemerkt dat hij bij PS zelf te koop was? Ik zoek nl. zelf ook nog eentje voor een maat van mij...
En in welke telegram groep was dit? Ik ben enkel lid van Dealbytes (https://t.me/ps5voorraad)Geen melding ontvangen, ik had de controller besteld van Gow en zag toevallig de Fifa bundel beschikbaar staan.
Stond ook in de chat van telegram dat er verkocht werden.
Ik gebruik deze 2:En in welke telegram groep was dit? Ik ben enkel lid van Dealbytes (https://t.me/ps5voorraad)
Ik heb eentje kunnen bestellen! Nogmaals bedankt om die andere telegram groepen hier te posten; zo heb ik eentje te pakken gekregenTe koop bij Bol nu!

Veel plezier ermeeIk heb eentje kunnen bestellen! Nogmaals bedankt om die andere telegram groepen hier te posten; zo heb ik eentje te pakken gekregen![]()
Super! Blij toch een beetje geholpen te kunnen hebben!Ik heb eentje kunnen bestellen! Nogmaals bedankt om die andere telegram groepen hier te posten; zo heb ik eentje te pakken gekregen![]()