PS5 waar nog te vinden?

Dreamland Mechelen heeft ook bundels beschikbaar. Heb er daarnet eentje gekocht. Is het 1200 model. PS5 Disk met Fifa23. Je moest er wel een extra controller en laadstation bijkopen. Totaal was 718 euro. Proberen om Fifa en de accesoires te verkopen dan heb ik een goede deal.

Laatst bewerkt:
ganse pallet in mediamarkt roeselare (toch deze ochtend :p)
bundel van 773 euro (fifa23, uncharted legacy en extra controller)

Heeft al iemand met Dualsense drift probleem gebruik gemaakt van garantie? Hoe verlopen? Via winkel of direct via PS?

Controller is nu een jaartje oud.

Normaal gewoon via winkel.
Heb een aantal maanden geleden DS5 binnen gebracht in de MM [x button bleef soms steken].
Direct een nieuwe meegekregen zonder veel vragen.

Heeft al iemand met Dualsense drift probleem gebruik gemaakt van garantie? Hoe verlopen? Via winkel of direct via PS?

Controller is nu een jaartje oud.

heb een ticket op de sony site gelogd en opgestuurd, na een 2tal weken kreeg ik een nieuwe toegestuurd

ze hebben hun site aangepast, kvind het niet onmiddellijk terug
enige wat ik vind is idd waar je serienummer van je dualsense moet ingeven

Mijn broer zoekt ook een ps5 die heeft nu 750€ aan waarde bonnen van dreamland, komen ze daar soms binnen ? Of iemand die die bonnen wil overnemen..

Iemand die een PS5 disc zoekt?

Er ligt 1 klaar bij Coolblue Wilrijk pak met Fifa 2023 , controller en laadstation 715€.

Indien iemand interesse heeft stuur je maar een pm.

Groeten

Zijn die PS5's nu plots terug vollen bak beschikbaar, of is iedereen ondertussen overgeschakeld?

Ik game al jaren op een heel laag pitje op m'n PS4. Het viel me op dat in de Sinterklaas boekjes van de kinderen er zo goed als geen PS4 games meer staan. Ook hier op B&S niet veel 2de hands PS4 meer.

Ik zal dan stilaan ook eens moeten switchen blijkbaar.

Terug
Bovenaan