PS5 waar nog te vinden?

Vorige week ben ik ook Mediamarkt (Oostende) binnengestapt. Ik moest ze meteen volledig betalen. Maar 6 dagen later reeds een telefoontje met bericht dat ik de console kon ophalen! Ik zou dus ook aanraden om naar een winkel te gaan. Online leek het zo onmogelijk om eentje te bemachtigen.

Vorige week ben ik ook Mediamarkt (Oostende) binnengestapt. Ik moest ze meteen volledig betalen. Maar 6 dagen later reeds een telefoontje met bericht dat ik de console kon ophalen! Ik zou dus ook aanraden om naar een winkel te gaan. Online leek het zo onmogelijk om eentje te bemachtigen.

En wat zeiden ze dan van leveringstermijn?

Hmm net een melding van amazon.nl ik klik op direct kopen, betalingsgegevens ingevuld en klik op verder, stond er word 24e bezorgd. Bleek het om een digital te gaan, ik wou mijn order annuleren maar vind die nergens terug, zelfs geen email gehad ofzo.

Hmm net een melding van amazon.nl ik klik op direct kopen, betalingsgegevens ingevuld en klik op verder, stond er word 24e bezorgd. Bleek het om een digital te gaan, ik wou mijn order annuleren maar vind die nergens terug, zelfs geen email gehad ofzo.

ik wil die eventueel wel van je overnemen 😉

Verkopen en met de winst kunt ge binnenkort nen disc kopen :p

Goh ik betwijfel of de order wel gaat doorgaan, normaal verschijnt die altijd in mijn bestellingen en krijg ik de bevestiging per mail. Denk ook dat hij mijn betalingsgegevens op mijn bpost bpaid kaart heeft gezet en daar staat zoveel zelfs niet op.

Ja man, met hoeveel zijn jullie wel thuis? Al 4 (schat ik) PS5 alleen in dit topic!

Eigenlijk zijn het er 3 😉 één voor mezelf uiteraard, en de andere 2 voor collega’s. Wel steeds aan de aankoopprijs verkocht. Heb nog een paar kandidaten 😂 Daarna is het aan de BG’ers.

Ik wil ook exclusief de disk, heb een hoop ps4 games die ik verder wil spelen met betere framerate, iets waar ik me nu bij ghost of tsushima wel aan stoor. Ik heb nog de oudere ps4 slim, dus geen pro. Ben van oorsprong een PC gamer dus 30 en sub 30fps is gewoon pijnlijk voor mij :)
Ook nog een verlanglijstje dat ik wil afwerken, die ps+ titels die je krijgt als je een ps5 koopt helpt me al een eind verder daarmee.

Terug
Bovenaan