PS5 waar nog te vinden?

Yep als je hem ziet gewoon blijven proberen, is zo wat het amazon verhaal met een leeg winkelmandje, maar zolang hij zichtbaar is op de site lijkt het erop dat er consoles rondzweven en je moet geluk hebben om er eentje te vangen dan 😅

Daarnet leek hij inderdaad op voorraad, maar toen ik in winkelmandje wou zetten, dan kwam er op dat het artikel niet in voorraad was, blijven proberen neem ik aan, of gewoon geluk hebben?
Ik ben echt blijven proberen dus. Ben echt 10 keer tot betalen geraakt, om dan boodschap te krijgen dat hij er niet meer was.
Nadien minuten bericht dat hij niet meer beschikbaar was.
Om dan hem terug in winkelmand te krijgen en uiteindelijk kunnen betalen.

Dus blijven proberen zeker?

Gewoon de MM Turnhout binnen gewandeld daarstraks na mijn werk, en er lagen nog 2 disc versies (wel zo met extra controller en headset bundel, om scalpers tegen te gaan).

Dus bij deze heb ik mijn PS5, zonder pre-order ;)
What the actual fuck :p
Ik woon ook in turnhout, zou die daar morgen nog liggen? :p

Yep als je hem ziet gewoon blijven proberen, is zo wat het amazon verhaal met een leeg winkelmandje, maar zolang hij zichtbaar is op de site lijkt het erop dat er consoles rondzweven en je moet geluk hebben om er eentje te vangen dan 😅

thx, ben blijven refreshen en heb er 1 kunnen bemachtigen 🥳

What the actual fuck :p
Ik woon ook in turnhout, zou die daar morgen nog liggen? :p

Er lagen nog twee bundels. Ik had ze bijna alle twee gekocht om daarna hier op het forum aan de eerste de beste door te verkopen, maar er kwam net nog iemand anders aan en ik zag die droevige oogjes, heb ik het maar aan hem gegeven.

Die tweede bundel vond ik ook minder interessant, was met extra controller en 3 jaar omnium van MM. Dan had ik liever de headset.

Dusja, ik vrees dat er morgen niets meer te rapen valt...

Hopelijk snel terug een nieuwe batch :)

Deze morgend sms gehad met als melding 'uw Dreamland reservatie kan afgehaald worden in uw afhaalpunt'. Ik tegen mijn vrouw, wat hebt ge nu weer besteld, maar het bleek totaal onverwacht mijn pre order van de ps5 al te zijn. De vermoedelijke datum was nochtans 3 april dus blijkbaar heeft Dreamland er ineens redelijk wat meer binnen gekregen. Nu ja had er al 2 op de kop kunnen tikken via Amazon in december dus heb deze door mijn schoonbroer laten ophalen, is die jongen ook weer heel content.

Gisteren, ook bij MM kunnen bestellen, wordt normaal gezien vandaag geleverd. Ik had de indruk dat er geen "rush" was. Heb rustig de bestelling kunnen doen. Website was heel stabiel 😉

Gisteren, ook bij MM kunnen bestellen, wordt normaal gezien vandaag geleverd. Ik had de indruk dat er geen "rush" was. Heb rustig de bestelling kunnen doen. Website was heel stabiel 😉

zelfde verhaal hier. Gisteren rond 20.30 kunnen bestellen en zonet al geleverd. 12 uur tussen bestelling en levering, niet slecht van MM

Pfff weer goed geregeld van MM mensen die iets besteld hebben in de winkel moeten wachten terwijl ze PS’en online zwieren. Heb nog vorige week een mail gestuurd met de vraag waarom er PS’en online verkocht worden terwijl er een wachtrij is van mensen die al een voorschot hebben betaald. Krijg ik van antwoord dat er alleen digital editions online worden verkocht....wat een klantendienst lol...

Pfff weer goed geregeld van MM mensen die iets besteld hebben in de winkel moeten wachten terwijl ze PS’en online zwieren. Heb nog vorige week een mail gestuurd met de vraag waarom er PS’en online verkocht worden terwijl er een wachtrij is van mensen die al een voorschot hebben betaald. Krijg ik van antwoord dat er alleen digital editions online worden verkocht....wat een klantendienst lol...
Is omdat het gescheiden stock is.

Gisteren ook bericht gekregen dat mijne ps5 disk binnen was bij dreamland, en normaal zat ik bij de latere batch.
Dus nog even en de pre-orders zijn weggewerkt van 18/09!

Terug
Bovenaan