EclipseDriver
Member
Dat was in de namiddag ergens en een uurtje geleden opnieuw 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waar zien jullie dat op de site? Als ik op de MM site naar PS5 zoek krijg ik geen console te zien alleen controllers.
Daarnet leek hij inderdaad op voorraad, maar toen ik in winkelmandje wou zetten, dan kwam er op dat het artikel niet in voorraad was, blijven proberen neem ik aan, of gewoon geluk hebben?Dat was in de namiddag ergens en een uurtje geleden opnieuw![]()

Ik ben echt blijven proberen dus. Ben echt 10 keer tot betalen geraakt, om dan boodschap te krijgen dat hij er niet meer was.Daarnet leek hij inderdaad op voorraad, maar toen ik in winkelmandje wou zetten, dan kwam er op dat het artikel niet in voorraad was, blijven proberen neem ik aan, of gewoon geluk hebben?
What the actual fuckGewoon de MM Turnhout binnen gewandeld daarstraks na mijn werk, en er lagen nog 2 disc versies (wel zo met extra controller en headset bundel, om scalpers tegen te gaan).
Dus bij deze heb ik mijn PS5, zonder pre-order![]()

Yep als je hem ziet gewoon blijven proberen, is zo wat het amazon verhaal met een leeg winkelmandje, maar zolang hij zichtbaar is op de site lijkt het erop dat er consoles rondzweven en je moet geluk hebben om er eentje te vangen dan![]()

What the actual fuck
Ik woon ook in turnhout, zou die daar morgen nog liggen?![]()

Nice, voelde me vorige week al ‘slecht’ dat het me om die manier gelukt was terwijl er hier nog zoveel wachtende waren![]()
Yep word verzonden met PostNL dus die staat normaal morgen aan je deur aangezien die op zaterdag leverenondertussen zelf al een verzendbevestiging ontvangen. Vermoed dat deze morgen dan al geleverd wordt ? In ieder geval nog eens nen dikke merci.

Gisteren, ook bij MM kunnen bestellen, wordt normaal gezien vandaag geleverd. Ik had de indruk dat er geen "rush" was. Heb rustig de bestelling kunnen doen. Website was heel stabiel![]()
Is omdat het gescheiden stock is.Pfff weer goed geregeld van MM mensen die iets besteld hebben in de winkel moeten wachten terwijl ze PS’en online zwieren. Heb nog vorige week een mail gestuurd met de vraag waarom er PS’en online verkocht worden terwijl er een wachtrij is van mensen die al een voorschot hebben betaald. Krijg ik van antwoord dat er alleen digital editions online worden verkocht....wat een klantendienst lol...

Blijft zever eh, het is van MM ze kunnen even goed zeggen waar zijn er wachtlijsten, we gaan de stock verspreiden over de winkels but nope tis makkelijker en goedkoper om het allemaal online te gooien.Is omdat het gescheiden stock is.