PS5 waar nog te vinden?

Ik ging nog wat wachten, maar nu begint het toch weer te kriebelen dankzij die positieve berichten de laatste dagen hier.

Ik ging nog wat wachten, maar nu begint het toch weer te kriebelen dankzij die positieve berichten de laatste dagen hier.

Same! Lijkt er toch op dat je ondertussen op vrij korte termijn eentje kan bemachtigen.

Wat is volgens jullie op dit moment de beste optie bij pakweg MM? Qua preorders (of echt geluk hebben en toevallig eentje ter plaatse vinden) klinkt het alsof het afhankelijk is van welke vestiging? Best de website in het oog houden of in de MM (in mijn geval Antwerpen Century Center) gaan preorderen?

Ahh ga nog een maand of 2 wachten om bij de MM binnen te wandelen en een PS5 te bemachtigen de ontgoocheling niet waard en den backlog word kleiner intussen :tongue: hoop tegen dan dat Cyberpunk 'in orde is':rofl:

Ik nog niets gehoord van Dreamland voor mijn digitale versie , besteld 18/9/20...
Zal niet lang meer duren als je nu nog niets gehoord hebt ... dan zit je echt helemaal onderaan de lijst. Als je zeker wil zijn kan je je Dreamland eens bellen om te checken maar normaal krijg je mail + sms als hij klaar staat.

Nu ben ik ook eens naar mijne gaan luisteren, hoorde wel dat de fan wat luider was als mijn series X maar totaal niet storend, als ik mijn oor aan de console hou hoor ik binnenin een super licht tikkend/ratelend geluid, is dat wat ze bedoelen met coil wine? Zo ja dan heeft mijn console het ook 🤷🏼‍♂️ Hoor het wel enkel als ik mijn oor 10cm of dichter van jet toestel hou...

Net ook een pre order gaan plaatsen in de MM hasselt voor een collega, nr30 nu en ze zijn vollop aant binnenkomen dus ging normaal niet te lang meer duren 😊
Ik was daar vorige dinsdag toen konden ze mij nog niet op een lijst zetten met als reden:
Het duurt te lang voor zo de huidige lijst kunnen afwerken.
Slechte timing van mijn winkelbezoek dus.

Succes iedereen nog met de hunt :)

Ik was daar vorige dinsdag toen konden ze mij nog niet op een lijst zetten met als reden:
Het duurt te lang voor zo de huidige lijst kunnen afwerken.
Slechte timing van mijn winkelbezoek dus.

Succes iedereen nog met de hunt :)
Ja dat zeiden ze idd dat ze gestopt waren met pre orders, maar omdat ze opeens onverwacht met zulke aantallen binnenkwamen ging het wel terug 👍🏼

Terug
Bovenaan