PS5 waar nog te vinden?

Eigenlijk wilt dat zeggen dat ze dus nog altijd niet aan de preorders vanaf de officiële preorder datum zijn. best erg 4 maanden na release.
Al die onwetenden die na de aankondiging van Sony dus leuk naar de GM geweest zijn...

Had GM toen eigenlijk tegen iemand gezegd dat er al HOPEN mensen op de lijst stonden? Of hebben ze gewoon gezegd "kom maar met de 50 EUR"

Ah nee, ze konden dit volgens hun niet inkijken. Maar die 50 is nu ook geen weggegooid geld, kan ik nog altijd terugkrijgen in cash of investeren in iets anders voor de ps5

Vandaag kreeg ik telefoon van kameraad dat als ik nog een PS5 wou ik er bij hem mocht achtergaan. Had zijn 2de pre-order niet geannuleerd en zou ben ik totaal onverwachts nu toch aan een exemplaar geraakt 😃

Vandaag kreeg ik telefoon van kameraad dat als ik nog een PS5 wou ik er bij hem mocht achtergaan. Had zijn 2de pre-order niet geannuleerd en zou ben ik totaal onverwachts nu toch aan een exemplaar geraakt 😃

Dit is de "waar nog te vinden" thread, niet de "haha lekker een pre-order bemachtigd, losers" thread...

/ joke :sneaky:

Net telefoon gehad van media markt ik mag de mijne komen halen. Hebben er 70 binnengekregen. Vorige week gaan pre orderen. Dikke chance

Net telefoon gehad van media markt ik mag de mijne komen halen. Hebben er 70 binnengekregen. Vorige week gaan pre orderen. Dikke chance
Damn eh ik was nog aan het twijfelen in januari of ik er ene ging bestellen in Schoten of Deurne en het was Deurne geworden.
Kheb de indruk dat ze in Deurne weinig exemplaren krijgen...

Heb hem echt 2 keer in winkelwagen gekregen, alles ingevuld, klik op betalen, en dan zit het niet meer in winkelwagen :(
Nu is hij zelfs van men verlanglijst geschoten al.

Waar zien jullie dat op de site? Als ik op de MM site naar PS5 zoek krijg ik geen console te zien alleen controllers.

Gewoon de MM Turnhout binnen gewandeld daarstraks na mijn werk, en er lagen nog 2 disc versies (wel zo met extra controller en headset bundel, om scalpers tegen te gaan).

Dus bij deze heb ik mijn PS5, zonder pre-order ;)

Terug
Bovenaan