PS5 waar nog te vinden?

Media markt schoten. Vriend van mij in november op de lijst gezet en vorige week had hij em. Ik verwacht de ps5 wel binnen dit en 3 maanden te hebben... Of ze moesten extra leveren.

Ik heb de online zoektocht opgegeven en toch maar eens fysiek een winkel bezocht.

Zojuist even de MM Turnhout binnen gesprongen, voor 15u kon je gewoon zo een digital edition meepakken. Te laat dus. Verwachten deze maand nog een levering.

Zojuist even de MM Turnhout binnen gesprongen, voor 15u kon je gewoon zo een digital edition meepakken. Te laat dus. Verwachten deze maand nog een levering.
Proper van hun, en aangezien dit nooit op de website komt omdat online gescheiden is kun je dit nooit weten als je er niet komt.

Geen disc versies daar?

jep, ook net achter gekomen, had weer eentje in de winkelmand gekregen
Edit net nu met de drop van amazon.fr iets te weten gekomen. Met chrome zegt hij nog steeds beschikbaar, maar edge zegt niet beschikbaar. Nu weet ik van de internet explorer memes, maar het lijkt me eerder te kloppen dat ze al uitverkocht zijn dan dat er nog zijn. Hoe vaak ik ook refresh het blijft beschikbaar op chrome.
Chrome gebruik ik dus niet meer..

Laatst bewerkt:
Amazon FR daarnet een batch denk ik, maar veel errors.
Jup, maar niet in het winkelmandje te krijgen. Constant errors.

2de amazon batch op korte tijd (.co.uk en .fr), zou .de nog aan de beurt komen? Ik wel een donkerbruin vermoeden dat het er niet veel zijn maar dat het leftovers zijn van de vorige shipment (betalingen die erdoor gevallen zijn bv).

Amazon FR daarnet een batch denk ik, maar veel errors.
Lol, dat is echt een loterij he.
Ik heb deze voormiddag een keer of 3 amazon.fr gecheckt wanneer ik kon (want ja, ne mens moet nog werken ook).
Stond gewoon altijd op 'indisponible'...

Zijn er eigenlijk nog veel scalpers actief? (ik check nooit 2e hands sites ofzo)

Die zijn er altijd.. En dan heb je nog de mensen (zoals ik), die mee proberen voor mensen die nog geen hebben te helpen. Dus er blijft veel volk op zoek. :D

Ik heb deze voormiddag een keer of 3 amazon.fr gecheckt wanneer ik kon (want ja, ne mens moet nog werken ook).

Zijn er eigenlijk nog veel scalpers actief? (ik check nooit 2e hands sites ofzo)
Gewoon frustrerend om te zien hoeveel er op 2de hands staan. Hier al lang op zoek maar iedere keer te laat (met werk niet simpel om regelmatig te kijken).

Zelfs met de telegram blijft het een loterij. Ik was er gisteren eindelijk eens direct bij en je kreeg em zelfs niet in het mandje.

Er staan er nog een pak op 2de hands maar daar gaan sowieso ook een pak oplichters tussen zitten.

Zelfs met de telegram blijft het een loterij. Ik was er gisteren eindelijk eens direct bij en je kreeg em zelfs niet in het mandje.

Er staan er nog een pak op 2de hands maar daar gaan sowieso ook een pak oplichters tussen zitten.
Echt absurd hoeveel er opstaan en dan zeker aan die prijzen.

Dan wacht ik liever nog wat :)

Ik voel dat er een grote batch gaat komen. Hier in gent zijn de grote reclameborden (sterre en voskenslaan) sinds kort met ps5 affiches beplakt.

Terug
Bovenaan