PS5 waar nog te vinden?

Ik voel dat er een grote batch gaat komen. Hier in gent zijn de grote reclameborden (sterre en voskenslaan) sinds kort met ps5 affiches beplakt.
Ze maken toch overal reclame voor de ps5? Wil niet zeggen dat je hem kunt krijgen he. Waarom zoveel reclame maken voor een batch die op 5 minuten is uitverkocht. En het is nu niet dat het apparaat reclame nodig heeft

Op Vinted is hij ook al maanden te vinden tweedehands maar ik vertrouw het niet, het gaat meestal ook over PS5's in Frankrijk.

Vandaag op avs( oostvkaamse televisie) doir grote tekorten aan chips,die ook in spelcomputers verwerkt zitten ligt volvo trucks gent de rest van de week stil, volvo cars gent is de situatie kritiek, we moeten geen grote aantallen batches verwachten denk ik.

Dit is trouwens voor de wereldwijde autosector zo.

Vandaag op avs( oostvkaamse televisie) doir grote tekorten aan chips,die ook in spelcomputers verwerkt zitten ligt volvo trucks gent de rest van de week stil, volvo cars gent is de situatie kritiek, we moeten geen grote aantallen batches verwachten denk ik.

Dit is trouwens voor de wereldwijde autosector zo.
Audi Vorst (E-Tron) zit ook met dit probleem had ik gelezen

Vrouw achter de balie zei dat de consoles zeer beperkt binnenkwamen en ze ook veel boze telefoontjes kreeg.
Of de lijst nog groot is weet ik niet.
Moet inderdaad niet leuk zijn om nu bij een klantendienst te werken ergens.
Die mensen kunnen er uiteindelijk ook niet aan doen spijtig genoeg.

Ik sta op plaats 28 bij MM voor de ps5
Die PS5 van vorige week die online te koop waren bij MM waren dat allemaal digital editions?

Ik sta op plaats 28 bij MM voor de ps5
Die PS5 van vorige week die online te koop waren bij MM waren dat allemaal digital editions?

Wanneer besteld? Twijfel hem te pre orderen of online te blijven proberen.
Dacht dat er ook disc editions te koop waren toen bij MM

Heb de mijne al een hele tijd geleden opgezegd bij GameMania, en heb zo gevoel dat er langs die kant letterlijk niks geleverd wordt. Ik wil nu een Xbox maar vind ook nergens eentje hoor. Zal nog wel even duren zo.

Heb de mijne al een hele tijd geleden opgezegd bij GameMania, en heb zo gevoel dat er langs die kant letterlijk niks geleverd wordt. Ik wil nu een Xbox maar vind ook nergens eentje hoor. Zal nog wel even duren zo.
Er was deze week nog een grote leveringsronde in Nederland.

Ik sta bij de GM in de lijst, ze konden mij geen nummer geven want ze hielden dit niet bij, zou algemeen met alle GM's zijn.
Is wel pas van eind jsnuari dus denk niet dat ik er bij ds eerstvolgende bij ga zijn

Edit: lees net dit:

Game Mania – Bij Game Mania worden sinds vorige week ook weer pre-orders uitgeleverd, maar dit zal nog niet voldoende zijn om de volledige lijst af te werken. Voor de PS5 Disk Edition zijn ze inmiddels aangekomen bij de reserveringen tot eind juli en begin september 2020 voor de Digital Edition.
– Er zouden vorige week 300 exemplaren van de Disk Edition bij zijn afgeleverd, hoewel het nog niet duidelijk is wanneer ze zullen worden aangeboden → Deze zijn inmiddels verwerkt door middel van telefonische bestellingen.

Ik sta bij de GM in de lijst, ze konden mij geen nummer geven want ze hielden dit niet bij, zou algemeen met alle GM's zijn.
Is wel pas van eind jsnuari dus denk niet dat ik er bij ds eerstvolgende bij ga zijn

Edit: lees net dit:

Game Mania – Bij Game Mania worden sinds vorige week ook weer pre-orders uitgeleverd, maar dit zal nog niet voldoende zijn om de volledige lijst af te werken. Voor de PS5 Disk Edition zijn ze inmiddels aangekomen bij de reserveringen tot eind juli en begin september 2020 voor de Digital Edition.
– Er zouden vorige week 300 exemplaren van de Disk Edition bij zijn afgeleverd, hoewel het nog niet duidelijk is wanneer ze zullen worden aangeboden → Deze zijn inmiddels verwerkt door middel van telefonische bestellingen.
Reservering van eind juli... Dat is toch belachelijk traag :(

Terug
Bovenaan