Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Veel geld neerleggen bij MM en plaats maken in een kast voor alle extra rommel erin te leggen.Ugh heb nog altijd geen. Wat zijn de trukken? Zou graag eentje hebben voor na de zomer![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel geld neerleggen bij MM en plaats maken in een kast voor alle extra rommel erin te leggen.Ugh heb nog altijd geen. Wat zijn de trukken? Zou graag eentje hebben voor na de zomer![]()
Wekker staatMorgen bol.com in de gaten houden. Is een maandje geleden laatste drop.
Tussen 7 en half 8.

Telegram installeren en u toevoegen aan een groepjeWekker staat![]()
Nee, was tweedehandstoestel van de digitale versie.Hm, kennelijk was de bol drop gisteren om 19h ergens. Had Telegram nier geïnstalleerd
690 pond voor een bundel met horizon..Amazon (uk) drops op dit moment

Was 580 euro (omgekerend).690 pond voor een bundel met horizon..![]()
Ik zag die vorige week ook op hun site staan. Schandalig dat ze 100 euro meer vragen dan de adviesprijs. En dan nog als winkel1 ps5 Digital 499 euro in fun Sint Andries (Brugge) check ook eens fun.be, want het zou me niet verbazen dat er nog exemplaren liggen.
Het probleem is niet de mensen die de prijzen vragen en krijgen. Hét probleem is de mensen die geen geduld hebben en/of er geen tijd willen in steken en die bedragen dan gewoon betalen. De fout ligt imo veel meer bij de kopers dan bij de verkopers. Als iedereen principieel niet meer dan de retail prijs betaald is dit vanaf dag 1 een non-issue, nu houdt de constructie zichzelf in stand.Daarnet voor de lol proberen afdingen op een ps5 advertentie op 2dehands. Die mens weigerde uiteraard, en vertelde mij nog heel fier dat em ondertussen al 15 (!!!) ps5's had verkocht aan (veel te hoge) vraagprijs.
Some people ...
Ik vraag mij vooral af of je zo'n mensen niet zou kunnen melden bij de fiscus voor belastingsontduikingDaarnet voor de lol proberen afdingen op een ps5 advertentie op 2dehands. Die mens weigerde uiteraard, en vertelde mij nog heel fier dat em ondertussen al 15 (!!!) ps5's had verkocht aan (veel te hoge) vraagprijs.
Some people ...
. Hij/zij verkoopt hier een goed met winstoogmerk maar betaalt geen belastingen op zijn winst. En gezien er aangegeven is dat het al meer dan 15 stuks zijn kan men ook niet meer spreken over een uitzonderlijke éénmalige transactie.Ik zag die vorige week ook op hun site staan. Schandalig dat ze 100 euro meer vragen dan de adviesprijs. En dan nog als winkel
Dat van die derderangs winkeltjes of louche online shops dat doen, tot daar aan toe (het is de zot wat er voor wilt betalen) maar dat ne winkel als Fnac dat doet?
. Komt volgens mij ook omdat FNAC, net zoals bol.com, ook externe verkopers heeft, en die Facebook advertenties gewoon arbitrair gegenereerd worden, met totaal geen controle over de vraagprijs van die artikelen.