PS5 waar nog te vinden?

Ik weiger bundels te kopen.
Wel nog altijd niet aan uit of ik nu de disc of een digitale wil. 't Is niet dat ik veel op disk heb liggen (en alles is ps4).
En de nieuwste games koop ik zelden, en als ik dan iets koop moet het met alle DLC inc zijn. Heb je niet vaak op disk.

Gewoon te gek voor woorden dat meer dan een jaar en half na de release deze nog steeds niet makkelijk te verkrijgen is.

Gisteren op facebook een ad van mediamarkt roeselare. Ps5 digital + nog een controller + headset + nog een 3rd party accessoire voor 680. Begint toch wel te gek te worden dat je honderden euro's aan extra's moet kopen om toch maar aan de console te raken

Gisteren op facebook een ad van mediamarkt roeselare. Ps5 digital + nog een controller + headset + nog een 3rd party accessoire voor 680. Begint toch wel te gek te worden dat je honderden euro's aan extra's moet kopen om toch maar aan de console te raken
Als je in de winkel vraagt of je gewoon een console mag kopen zonde de accessoires is het naar het schijnt geen probleem. Verschilt misschien wel van winkel tot winkel.
Bij amazon.co.uk waren er vandaag ook precies veel in vooraad. Helaas wel iets duurder door de extra kosten voor invoer en omdat je een extra kabel moet kopen voor in onze stopcontacten.
Zelf hoop ik binnenkort eentje te kunnen bestellen op .de, .fr of .nl.

Ik heb via Playstation link gehad om een te kopen. In wachtrij gestaan -> doorgelinkt naar de site om te kopen en dan melding dat ze onderhoud uitvoeren... Probeer later opnieuw... Wat nu?

Wat een klucht... zal niets worden precies. Mijn tijd was tussen 10u30 en 12u.

Edit: hele tijd onderhoud en daarna melding dat het event afgelopen is. Sterk Sony... sterk...

Laatst bewerkt:
Opnieuw uitnodiging ontvangen voor het event. Deze keer waren er geen technische problemen en dus zal ik heel binnenkort de trotse eigenaar zijn van een PS5 disc editie + oplaadstation. 🥳

Ik ben blij dat ik hem te pakken heb aan de normale prijs zonder andere "rommel".

Opnieuw uitnodiging ontvangen voor het event. Deze keer waren er geen technische problemen en dus zal ik heel binnenkort de trotse eigenaar zijn van een PS5 disc editie + oplaadstation. 🥳

Ik ben blij dat ik hem te pakken heb aan de normale prijs zonder andere "rommel".

Sta je al lang op de wachtlijst van playstation?

Heb het nagekeken en had me blijkbaar ingeschreven op 22/05/2022 via https://direct.playstation.com/nl-be .

Ter info: ik heb PS Plus.

Edit: gisteren mijn PS5 ontvangen. Dat ding in gigantisch, lol. Wel heel blij mee want mijn base PS4 maakte altijd een constante hoge frequentie piep toon, heb dat nooit opgelost gekregen en vond dat wel degelijk irritant eens ik er op begon te letten. Deze PS5 is fluisterstil.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan