fomix
Well-known member
Kan goed zijn dat hij ze dan daar nog is opkoopt ook ...Das er gewoon over op 2dehands staan ze tegenwoordig al te vinden voor 600€![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan goed zijn dat hij ze dan daar nog is opkoopt ook ...Das er gewoon over op 2dehands staan ze tegenwoordig al te vinden voor 600€![]()
op zondag?GM Kontich bellen!
Als je in de winkel vraagt of je gewoon een console mag kopen zonde de accessoires is het naar het schijnt geen probleem. Verschilt misschien wel van winkel tot winkel.Gisteren op facebook een ad van mediamarkt roeselare. Ps5 digital + nog een controller + headset + nog een 3rd party accessoire voor 680. Begint toch wel te gek te worden dat je honderden euro's aan extra's moet kopen om toch maar aan de console te raken
Had jij er geen?Zou ook nog 1 willen voor mijn zoon, wel geen zin in die dure bundels.
Ja, een van mezelfHad jij er geen?

Opnieuw uitnodiging ontvangen voor het event. Deze keer waren er geen technische problemen en dus zal ik heel binnenkort de trotse eigenaar zijn van een PS5 disc editie + oplaadstation.
Ik ben blij dat ik hem te pakken heb aan de normale prijs zonder andere "rommel".