PS5 waar nog te vinden?

Morgen bol.com in de gaten houden. Is een maandje geleden laatste drop.

Tussen 7 en half 8.

Telegram installeren en u toevoegen aan een groepje

Zorgen dat bol.com ingelogd staat.

Dan zou het snel moeten lukken.

Ik heb gewoon een paar telegram groepen gevolgd en zo via amazon 1 kunnen bestellen. Zijn laatste dagen weken toch all veel stock alerts geweest.

Hm, kennelijk was de bol drop gisteren om 19h ergens. Had Telegram nier geïnstalleerd

Amazon UK werkt blijkbaar met region locks. Dus zelf al heb je Prime it’s a No Go

Amazon Italië bundel met horizon wel kunnen pakken. Je had daar zelf geen Prime voor nodig 😀

Daarnet voor de lol proberen afdingen op een ps5 advertentie op 2dehands. Die mens weigerde uiteraard, en vertelde mij nog heel fier dat em ondertussen al 15 (!!!) ps5's had verkocht aan (veel te hoge) vraagprijs.

Some people ...

1 ps5 Digital 499 euro in fun Sint Andries (Brugge) check ook eens fun.be, want het zou me niet verbazen dat er nog exemplaren liggen.

Daarnet voor de lol proberen afdingen op een ps5 advertentie op 2dehands. Die mens weigerde uiteraard, en vertelde mij nog heel fier dat em ondertussen al 15 (!!!) ps5's had verkocht aan (veel te hoge) vraagprijs.

Some people ...
Het probleem is niet de mensen die de prijzen vragen en krijgen. Hét probleem is de mensen die geen geduld hebben en/of er geen tijd willen in steken en die bedragen dan gewoon betalen. De fout ligt imo veel meer bij de kopers dan bij de verkopers. Als iedereen principieel niet meer dan de retail prijs betaald is dit vanaf dag 1 een non-issue, nu houdt de constructie zichzelf in stand.

Some people ...
Ik vraag mij vooral af of je zo'n mensen niet zou kunnen melden bij de fiscus voor belastingsontduiking :) . Hij/zij verkoopt hier een goed met winstoogmerk maar betaalt geen belastingen op zijn winst. En gezien er aangegeven is dat het al meer dan 15 stuks zijn kan men ook niet meer spreken over een uitzonderlijke éénmalige transactie.

Dat van die derderangs winkeltjes of louche online shops dat doen, tot daar aan toe (het is de zot wat er voor wilt betalen) maar dat ne winkel als Fnac dat doet?

Dat vind ik toch wel straf, is dat zelfs wettelijk?

Ik twijfel of ik nog genoeg tijd heb om te gamen, maar gezien de schaarste ga ik me toch eentje aanschaffen om er is van te proeven. In 't slechtste geval verkoop ik hem voor de retailprijs.

Ik zag die vorige week ook op hun site staan. Schandalig dat ze 100 euro meer vragen dan de adviesprijs. En dan nog als winkel

Volgens mij gaat het gewoon over complete onwetendheid/onbekwaamheid en niet doelbewust ervan profiteren. Heb zo ook nog een mooi voorbeeld: de Euroshop in Maldegem. Daar stond tot voor kort nog een XBox One X voor €499 (prijs op de doos) met daaronder op de schap XBox Series X met dezelfde prijs vermeld. Het spijtige is dat je ook altijd onwetende kopers (ouders/grootouders) zult hebben die die gaan meenemen.

Dat van die derderangs winkeltjes of louche online shops dat doen, tot daar aan toe (het is de zot wat er voor wilt betalen) maar dat ne winkel als Fnac dat doet?

Ik weet niet op wat je juist reageert, maar ging over de Fun.
De FNAC kan er anders ook wat van. In een niet zo ver verleden zag ik ook af en toe reclame van FNAC passeren op Facebook met 'strafste prijzen' of iets dergelijks, en daarbij dan wat random artikelen, waarbij ik dus ook een XSX of PS5 (weet niet meer juist) zag voor €800 😠. Komt volgens mij ook omdat FNAC, net zoals bol.com, ook externe verkopers heeft, en die Facebook advertenties gewoon arbitrair gegenereerd worden, met totaal geen controle over de vraagprijs van die artikelen.
EDIT: is nog altijd hetzelfde precies. Ik zie de PS5 op de site van FNAC staan voor €1099... Tweedehands ! Beseffen die nu zelf niet hoe nefast dat is voor je merknaam ?!

Sowieso ben ik verbaasd dat FNAC nog altijd bestaat. 20 jaar geleden regelmatig langsgegaan in Leuven toen ik daar nog woonde, en was toen al vreselijk qua zowel prijzen als kwaliteit van verkopen. Je moest daar ook goed je eigen research doen, want de geadverteerde specs klopten de helft van de keren niet. Als ik vandaag naar hun website kijk, is het nog altijd zo een drama, maar dan online.

Terug
Bovenaan