PS5 waar nog te vinden?

Toch hier even op reageren. Op een game maken we bijna niets van winst.

Dus scalpen kan je dit opzich niet noemen. We doen dit om scalpers tegen te gaan. Zodat ze met 2 games zitten en dit voor minder winst kunnen verkopen. Dit is ook op vraag van Sony en niet op vraag van de winkel alleen.
Mjah die headset, thumbgrips, camera, remote en consoorten hoeven er ook niet bij. Verloot de consoles, stel captchas in op de webshop zodat bots ze niet allemaal wegkapen enzovoort.

Want dat is het schandaligste, online rleases met nul komma nul bescherming tegen bots.

Jaa idd dat deden wij wel niet.

Was gewoon 2 spellen en een controller.

Als je echt een ps5 kan je die wel vinden zonder extra opties

Volgens de PS5 telegramgroepen: Als je bij Amazon UK iets koopt en je krijgt een factuur mbt tot importkosten, krijg je die kosten terugbetaald door Amazon.
Ah ok merci , had hem even in mijn mandje gestoken en de prijzen zouden dan op 450€ voor de digitale en 550 voor de disc versie komen.

Ik denk dat niemand problemen maakt van 1 of 2 games erbij te kopen, ook al zijn die misschien wat overpriced. Die 2e controller wil ik ook nog perfect begrijpen (al zou ik er zelf geen nodig hebben)
Maar die camera, remote, verzekering en wat nog allemaal is imo profiteren van de hype onder de noemer "tegen de scalpers in gaan".
Ik verschiet er eerlijk gezegd van dat er nog geen Sony tv's van €2000 mee in het pakket zitten.

Soit, ik ga niet ontkennen dat ik als eigenaar van een winkel niet net hetzelfde zou doen he. Business is business en anders geraak je toch nooit van die rommel af die je waarschijnlijk wel in je winkel moet halen van Sony om af en toe eens aan een pallet consoles te geraken. Dus geen verwijt an sich maar feit blijft wel dat je eigenlijk nu meer vraagt dan de helft van tweedehands. Je krijgt er gewoon wat extra dingen bij waar geen hond in geïnteresseerd is.

Meanwhile, in Spain..... :unsure:

Mjah die headset, thumbgrips, camera, remote en consoorten hoeven er ook niet bij. Verloot de consoles, stel captchas in op de webshop zodat bots ze niet allemaal wegkapen enzovoort.

Want dat is het schandaligste, online rleases met nul komma nul bescherming tegen bots.

Langs de ene kant zou iets zoals captcha's inderdaad deels helpen tegen bots (hoewel dat ook niet 100% waterdicht is want er bestaan manieren om dit te omzeilen) maar hoe interessant is dit voor de shops ? Sites zoals amazon of bol verkopen tienduizenden tot honderduizenden artikels en er zijn maar een handvol artikels die tijdelijk interessant zijn voor scalpers. Is het dan gerechtvaardigd om voor die enkele artikels dit te implementeren. Want die captcha's implementeren kost natuurlijk geld aan webontwikkeling en is ook nog eens klantonvriendelijk (denk maar aan oudere personen voor wie dit een extra drempel kan zijn). En voor wie of wat, voor een kleine doelgroep (gamers) te plezieren want de rest heeft geen last van scalpers. En of het nu aan u of mij is of aan een scalper dat ze verkopen hun geld ontvangen ze sowieso.

Langs de ene kant zou iets zoals captcha's inderdaad deels helpen tegen bots (hoewel dat ook niet 100% waterdicht is want er bestaan manieren om dit te omzeilen) maar hoe interessant is dit voor de shops ? Sites zoals amazon of bol verkopen tienduizenden tot honderduizenden artikels en er zijn maar een handvol artikels die tijdelijk interessant zijn voor scalpers. Is het dan gerechtvaardigd om voor die enkele artikels dit te implementeren. Want die captcha's implementeren kost natuurlijk geld aan webontwikkeling en is ook nog eens klantonvriendelijk (denk maar aan oudere personen voor wie dit een extra drempel kan zijn). En voor wie of wat, voor een kleine doelgroep (gamers) te plezieren want de rest heeft geen last van scalpers. En of het nu aan u of mij is of aan een scalper dat ze verkopen hun geld ontvangen ze sowieso.
Beveiliging tegen bots zorgt ervoor dat het doelpubliek van dit product meer kans heeft om het product te kunnen kopen onder het dubbel van de prijs, dat zorgt voor tevreden klanten die ook andere zaken kopen én ge hebt dezelfde omzet van het huidige product. Nu hebt ge enkel maar échte klanten die ontevreden worden en dat kan een impact hebben op uw klantenbinding. Bol wilt ook dat ik na die PS5 blijf kopen daar.

De huidige situatie is alleen maar écht beneficieel voor de scalpers en nadelig voor de normale klant.

Sommige webshops hanteren enkel extra maatregelen bij bepaalde gegeerde artikelen. Zoals online wachtrijen, voorrang voor betalende leden, captchas, etc.

Ik heb deze gebruikt: https://t.me/puvoorraadchecker
Heb er verschillende zien passeren afgelopen dagen.
Truc is om al ingelogd te zijn en alle data al ingevuld te hebben, en eigenlijk bijna blind zo snel mogelijk klikken.
Die gebruikte ik ook. Nu ik zag die drops vandaag elk uur passeren. Dus heb ik de pagina op 55 minuten na de vorige open gedaan en dan constant refreshen. Gevolg was dat ik die dus zeer snel online in voorraad zag en betaalde op hetzelfde moment dat de telegram rond stuurde. Ik was hen dus net voor. Ik heb de app van mediamarkt, dus mijn gegevens waren allemaal al automatisch ingevuld

Iemand op zoek naar een nieuwe Disc versie?
Mijne maat zoekt een digitale versie van de PS5 om te ruilen met 100€ opleg uiteraard.

Hij is op verschillende manieren aan het proberen.

Terug
Bovenaan