Id vragen is illegaal, alleen politie mag dat.Ik ben geen scalper hè.
Ik had er maar 1 mee, ze vroegen ook ID voor garantie zogezegd. Maar ben van NL dus wij hebben geen chip dus was het niet nodig
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Id vragen is illegaal, alleen politie mag dat.Ik ben geen scalper hè.
Ik had er maar 1 mee, ze vroegen ook ID voor garantie zogezegd. Maar ben van NL dus wij hebben geen chip dus was het niet nodig
Wat een bullshit is ditId vragen is illegaal, alleen politie mag dat.
Het is zo niemand mag je idkaart vragen behalve bevoegde diensten nl politie.Wat een bullshit is dit
Ik vraag me af hoe jij dan het containerpark binnen raakt of voorschrift gaat halen bij de apotheker?Het is zo niemand mag je idkaart vragen behalve bevoegde diensten nl politie.
Bevoegde diensten, een winkelmedewerker is dat niet.
Op het containerpark scan je toch zelf je id kaart ?Ik vraag me af hoe jij dan het containerpark binnen raakt of voorschrift gaat halen bij de apotheker?
Het is vooral een slinkse manier om persoonsgegevens te verzamelen voor marketingdoeleinden.Winkels mogen dat wel opvragen, ze mogen het enkel niet bewaren of opslaan.
ja een digital tegen 658 eur had ik gezien...Was zonet de volle 4 minuten beschikbaar op mediamarkt![]()
Tuurlijk, vandaar ook dat ze na 5 minuten niet meer beschikbaar zijn hé...Die digitale passeert al enkele weken. Ze geraken van hun bundels niet af.