Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die onnozele andere hardware en spellen? Die kunnen retouren?
Bij mij net hetzelfde. Tis nogal een gedoe..Geen geluk. Zat in mijn winkelmandje maar lukte niet om met mijn visa te betalen. Wou mijn opgeslagen kaartnummer niet nemen. Was de laatste kans om er 1 te hebben dit jaar zonder extra “brol” erbij.
Probleem is dat scalpers zo heel gemakkelijk aan ps5’s raken. 2ehands zal de komende dagen weer vol staan.Bij mij net hetzelfde. Tis nogal een gedoe..
ja en dat spel blijft duren zolang die leverproblemen blijvenProbleem is dat scalpers zo heel gemakkelijk aan ps5’s raken. 2ehands zal de komende dagen weer vol staan.

Moest ik bij Coolblue eentje hebben (maar heb er daar al eentje kunnen kopen voor iemand hier op het forum) dan gaat hij naar uMoest er toch een goede ziel zijn ps5 willen verkopen, let me know![]()
Same. Al lang op zoek naar een console zonder een hoop brol erbij.Moest er toch een goede ziel zijn ps5 willen verkopen, let me know![]()
'al 5 weken'Pfff al 5 weken op zoekmoest iemand nog iets hebben / weten mag die zeker pm sturen.

Yep, een jaartje nu. Achja nog een jaar langer wachten kan er nog wel bij.'al 5 weken'
Er zijn er hier bij die al een jaar op zoek zijn![]()

Ow shit. Daar gaat mijn ijle hoop.'al 5 weken'
Er zijn er hier bij die al een jaar op zoek zijn![]()
Ik ga voor u uitkijken werk toch op een bureau die zie die meldingen snel binnen komenYep, een jaartje nu. Achja nog een jaar langer wachten kan er nog wel bij.
Ik ga er echt geen euro meer aan geven dan de adviesprijs.

Haha thx ;-)Ik ga voor u uitkijken werk toch op een bureau die zie die meldingen snel binnen komen![]()