PS5 waar nog te vinden?

Ik zie op die telegram groepen dat bellen precies geen zin heeft in nederland bij de game mania?

Gewoon gaan dan morgen en hopen?

Vorige week had GameMania ook een drop in België, ik ben toen iets na opening naar de winkel gereden en toen was alles al telefonisch gereserveerd... Het hangt van winkel tot winkel af denk ik.

Ik heb hem uiteindelijk wel gewoon in de Mediamarkt gevonden toen.

Net gebeld naar de gm hier in gent, hadden een levering maar alles is al opnieuw telefonisch gereserveerd.

Ik geef het op ze. Fucking zever ben het kotsmoe

Niet om moeilijk te doen, ma er zijn mogelijkheden genoeg om aan PS5s te geraken.
Tis wel jou (terechte) keuze om van het beperkte aanbod PS5s enkel een zeer beperkte subset te willen (enkel de console, zonder bundel).

Anyway, in het afgelopen jaar zijn hier overigens meerdere malen links naar Bol, Amazon, ... geweest naar disc versies zonder bundel. Is een kwestie van er op tijd bij te zijn. gewoon afwachten.

Niet om moeilijk te doen, ma er zijn mogelijkheden genoeg om aan PS5s te geraken.
Tis wel jou (terechte) keuze om van het beperkte aanbod PS5s enkel een zeer beperkte subset te willen (enkel de console, zonder bundel).

Anyway, in het afgelopen jaar zijn hier overigens meerdere malen links naar Bol, Amazon, ... geweest naar disc versies zonder bundel. Is een kwestie van er op tijd bij te zijn. gewoon afwachten.
Sorry, maar ik zit niet constant bots af te schuimen of fora te doorzoeken om een te vinden. Heb wel andere dingen te doen.

Als ik dan toevallig eens kom kijken ben ik meestal te laat ja. Kheb er me nu al bij neergelegd dat het wssl een bundel zal moeten worden, zolang het maar geen fucking fifa bundel is

Sorry, maar ik zit niet constant bots af te schuimen of fora te doorzoeken om een te vinden. Heb wel andere dingen te doen.
Jammer genoeg voor jou zijn er wel genoeg mensen die dit wel doen, die er dan sneller bij zijn dan jij toevallig kan spotten.
Zonder bots of fora moet je echt heel heel veel geluk hebben dat je net op het juiste moment in de winkel bent.
En dat gaat in 2022 niet anders zijn, mede door de coronacrisis en het chip tekort. (Bereid je er maar op voor).

Voor de rest is Bol jou grootste kans (behalve een toevallige winkel), ze bieden niet zo frequent PS5s aan, maar ze wachten tot ze een fatsoenlijke stock hebben om het dan open te zetten. De PS5 is dan een 10 minuutjes te bestellen. Andere winkels staan vaak maar een fractie van een minuut online.

Als ik jou was zou ik mss alerts op dit topic zetten dat je een mail krijgt als je ziet dat er hier wordt gemeld "op bol zijn ze beschikbaar".

Net de disc versie gekocht bij Gamemania. Stond 1u voor opening aan de deur en was nummer 9. Door het raam waren er 10 disc en 2 digitaal zichtbaar.

Toch opnieuw duidelijk waarom ik nooit meer bij GM koop. Stond best wel wat volk aan de deur (in de kou), personeel was daar rond 9u20 en toch niemand die ff komt zeggen hoeveel er geleverd zijn. De rest kan dan naar huis en moet niet nodeloos in de kou blijven staan. Zelfs bij binnenkomen werd er niets gezegd en iedereen moest aanschuiven en afwachten. Uiteraard ambras als nummer 13 aan beurt was na 1,5u aanschuiven...

Bundel met Spiderman en Deathloop was verplicht. Kan ik enigzins nog begrijpen maar deathloop was uitverkocht bij de laatste 3 consoles en die mensen moesten dan maar terugkomen een andere keer om hun spel te halen. Ruilen met ander spel van dezelfde waarde of met opleg was niet mogelijk.

Dat laatste is wel het weirdste wat ik heb gelezen.. ze verkopen bundels, maar ze hebben niet genoeg exemplaren om bundels te maken? :D

Dat laatste is wel het weirdste wat ik heb gelezen.. ze verkopen bundels, maar ze hebben niet genoeg exemplaren om bundels te maken? :D
Was echt lachwekkend. Kameraad kocht Demon Souls in korting, doosje was in de winkel maar de disc niet, die wordt opgestuurd.
Gekker kan je het toch allemaal niet bedenken...

Was echt lachwekkend. Kameraad kocht Demon Souls in korting, doosje was in de winkel maar de disc niet, die wordt opgestuurd.
Gekker kan je het toch allemaal niet bedenken...
Het is uiteindelijk nog beter geworden.
Doordat ik demon souls heb gekocht/besteld, zijn ze vergeten mij deathloop aan te rekenen. Hierdoor heb ik de bundel aan slechts 520€ gekocht ipv 560€. Deathloop ga ik uiteraard niet halen als die eindelijk aankomt :p

Eerste die mij hier quote mag mijn PS5 disc komen afhalen in Willebroek aan aankoopprijs. Heb er 1,5u op gespeeld sinds ik ‘m heb, maar gewoon geen tijd voor. Kan ‘m beter verkopen dan.

PS5 Disc version + extra DualSense controller + Spiderman Miles Morales +NBA 2k22 als PS5 games. Dan heb ik nog Fifa 21 en Days Gone voor PS4.

Doos, alle kabels en factuur aanwezig.

Als ik het goed uitreken is 700€ vrij correct qua prijs? Wil niet profiteren dus tell me if I’m wrong (500 + 70 + 55 + 55 en dan 20 extra voor de PS4 games?)

Eerste die mij hier quote mag mijn PS5 disc komen afhalen in Willebroek aan aankoopprijs. Heb er 1,5u op gespeeld sinds ik ‘m heb, maar gewoon geen tijd voor. Kan ‘m beter verkopen dan.

PS5 Disc version + extra DualSense controller + Spiderman Miles Morales +NBA 2k22 als PS5 games. Dan heb ik nog Fifa 21 en Days Gone voor PS4.

Doos, alle kabels en factuur aanwezig.

Als ik het goed uitreken is 700€ vrij correct qua prijs? Wil niet profiteren dus tell me if I’m wrong (500 + 70 + 55 + 55 en dan 20 extra voor de PS4 games?)
Quote mezelf voor brucelee. :-)

Terug
Bovenaan