Rub1con
Active member
Op de site iig niksIn Nederland vandaag drops bij GameMania.
Zowel Disc als Digital in bundels.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de site iig niksIn Nederland vandaag drops bij GameMania.
Zowel Disc als Digital in bundels.
Op de site iig niks
Ik zie op die telegram groepen dat bellen precies geen zin heeft in nederland bij de game mania?
Gewoon gaan dan morgen en hopen?
Sorry, maar ik zit niet constant bots af te schuimen of fora te doorzoeken om een te vinden. Heb wel andere dingen te doen.Niet om moeilijk te doen, ma er zijn mogelijkheden genoeg om aan PS5s te geraken.
Tis wel jou (terechte) keuze om van het beperkte aanbod PS5s enkel een zeer beperkte subset te willen (enkel de console, zonder bundel).
Anyway, in het afgelopen jaar zijn hier overigens meerdere malen links naar Bol, Amazon, ... geweest naar disc versies zonder bundel. Is een kwestie van er op tijd bij te zijn. gewoon afwachten.
Jammer genoeg voor jou zijn er wel genoeg mensen die dit wel doen, die er dan sneller bij zijn dan jij toevallig kan spotten.Sorry, maar ik zit niet constant bots af te schuimen of fora te doorzoeken om een te vinden. Heb wel andere dingen te doen.
Was echt lachwekkend. Kameraad kocht Demon Souls in korting, doosje was in de winkel maar de disc niet, die wordt opgestuurd.Dat laatste is wel het weirdste wat ik heb gelezen.. ze verkopen bundels, maar ze hebben niet genoeg exemplaren om bundels te maken?![]()
Het is uiteindelijk nog beter geworden.Was echt lachwekkend. Kameraad kocht Demon Souls in korting, doosje was in de winkel maar de disc niet, die wordt opgestuurd.
Gekker kan je het toch allemaal niet bedenken...

Quote mezelf voor brucelee.Eerste die mij hier quote mag mijn PS5 disc komen afhalen in Willebroek aan aankoopprijs. Heb er 1,5u op gespeeld sinds ik ‘m heb, maar gewoon geen tijd voor. Kan ‘m beter verkopen dan.
PS5 Disc version + extra DualSense controller + Spiderman Miles Morales +NBA 2k22 als PS5 games. Dan heb ik nog Fifa 21 en Days Gone voor PS4.
Doos, alle kabels en factuur aanwezig.
Als ik het goed uitreken is 700€ vrij correct qua prijs? Wil niet profiteren dus tell me if I’m wrong (500 + 70 + 55 + 55 en dan 20 extra voor de PS4 games?)

blijkbaar is lezen toch een probleemKoone, zie PM
De eerste correcte 2dehandsprijs die ik tegenkom op het internetAls ik het goed uitreken is 700€ vrij correct qua prijs? Wil niet profiteren dus tell me if I’m wrong (500 + 70 + 55 + 55 en dan 20 extra voor de PS4 games?)