PS5 waar nog te vinden?

ik weiger bij mediamarkt te kopen, wat een praktijken. Zitten ze ook een bundel te maken met nba2k21..
Wel gemakkelijk om al uw games dat niet verkopen er bij te dumpen.

Extra controller en game zijn nu niet zo vreemd als bundel vind ik. Die omniumverzekering is natuurlijk te zot voor woorden.

Dit is pure oplichterij, afzetterij, één of andere consumenten federatie mag hier gerust eens voor opkomen en MM is niet de enige die dit de consument lapt.

Ik ben persoonlijk vooral kwaad voor die verplichte omnium, die controller & game koop je in feite toch sowieso.

Dit is pure oplichterij, afzetterij, één of andere consumenten federatie mag hier gerust eens voor opkomen en MM is niet de enige die dit de consument lapt.
Tgoh ja, sinds paar jaar is koppelverkoop toegelaten, dus ja...
Ik keur het trouwens totaal niet goed he.

Bleek toch om een grote drop te gaan, in Nederland is de stock bij MM nu pas op aan het geraken(sinds donderdag in de winkels daar) en ook Wilrijk en Antwerpen hadden deze ochtend nog stock staan.

Aangezien ze deze week bij Sony de productie opnieuw hebben moeten verminderen zal het nu wel voor een tijdje gedaan zijn.

Waar stonden die dan in MM Wilrijk? Vanmorgen geweest en nergens gezien?
Ben nl. nog op zoek naar een exemplaar tegen Sinterklaas… Lijkt een vrij hopeloze zoektocht😅

Terug
Bovenaan