Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bundels blijven zotter en zotter worden…Online voorraad media markt. Wel bundel tweede controller en spiderman en just dance. 720 dacht ik. Laat maar
Edit: €728.
Dit is pure oplichterij, afzetterij, één of andere consumenten federatie mag hier gerust eens voor opkomen en MM is niet de enige die dit de consument lapt.Mediamarkt Wilrijk in stock, verplichte afname van extra controller + game + omniumverzekering.
Dit is pure oplichterij, afzetterij, één of andere consumenten federatie mag hier gerust eens voor opkomen en MM is niet de enige die dit de consument lapt.
Als het officiële producten zijn ja ... Maar dat is vaak niet het gevoel waarbij ze met brol headsets, controllers enz komen.Ik ben persoonlijk vooral kwaad voor die verplichte omnium, die controller & game koop je in feite toch sowieso.
Als het officiële producten zijn ja ... Maar dat is vaak niet het gevoel waarbij ze met brol headsets, controllers enz komen.
Tgoh ja, sinds paar jaar is koppelverkoop toegelaten, dus ja...Dit is pure oplichterij, afzetterij, één of andere consumenten federatie mag hier gerust eens voor opkomen en MM is niet de enige die dit de consument lapt.
Ik vermoed dat ze zichzelf wel zullen ingedekt hebben in de "kleine lettertjes".Kunt ge die ps5 met omnium niet gwn kopen en dan die omnium annuleren?
Denk dat je 2 weken bedenktijd hebt nee?
Of ben je dan uw totaalpakket kwijt?
ik heb me aangemeld om via mail verwittigd te worden onlangs en heb ng nooit bericht gekregen van bol dat er nieuwe zijn =/Wie nog een PS5 zoekt, deze woensdag tussen 7u30 en 8u00 de productpagina op bol.com blijven refreshen...
Omdat ze reeds uitverkocht zijn alvorens die mails aangemaakt worden.ik heb me aangemeld om via mail verwittigd te worden onlangs en heb ng nooit bericht gekregen van bol dat er nieuwe zijn =/