PS5 waar nog te vinden?

PS5 staat al een heel weekend op Vakantieveilingen, daar gaat dat ding tot 1200€ terwijl ze er op 2dehands.be mee naar uwe kop gooien voor 700 a 800€.

Mensen zijn zot geworden

Wie nog een PS5 zoekt, deze woensdag tussen 7u30 en 8u00 de productpagina op bol.com blijven refreshen...
De laatste drops toch. De drops van vorig en begin dit jaar waren op willekeurige dagen.
Laatste 2 drops was inderdaad de woensdag tussen half 8 en 8. Toen twee keer twee consoles gekocht.
PS5 staat al een heel weekend op Vakantieveilingen, daar gaat dat ding tot 1200€ terwijl ze er op 2dehands.be mee naar uwe kop gooien voor 700 a 800€.

Mensen zijn zot geworden
Vorige keer ging het om fake biedingen met fake accounts. Zal nu ook wel zo zijn.

op Amazon.de kon je dit weekend ook kopen via zo een derde aanbieder aan 740 €. Dan kan je net zo goed op 2de hands bieden. aar ik hoop nog altijd ooit op een normale prijs via een normale aanbieder. Ik gun mijn zoon zijn PS5 maar niet iemand anders 200€ extra.

Gevonden in dreamland beveren nog enkele stuks in de winkel. 631euro met extra controller en vanguard, als iemand dit spel wil 50 euro in verpakking ik heb de digitale versie reeds

Laatst bewerkt:
Ik! Maar enkel ps5 met controller en Fifa 22.
Snap eerlijk gezegd niet dat mensen zo kieskeurig zijn op hun PS5. Op die telegramgroepen ook; ja ik koop geen PS5 als het in zo'n pakket is, dat moet ik niet... Sja, dan zul je nog héél lang mogen wachten vrees ik.

Eerlijk, als je snel een wilt, t'is echt wel goed mogelijk, maar niet te kieskeurig zijn op het pakket. Vaak is het een extra controller (wilt iedereen wel veronderstel ik), een pulse headset en een extra game. Die game kan je verkopen of gewoon spelen.

Née mijn vrouw had er smorgens geweest en toen was er nog niks maar ik moest in de middag de winkel er naast zijn en toch nog eens gaan kijken, toen was het prijs

ik ben gisteren in de avond in de Dreamland geweest en toen niets. Ik zou elk pakket kopen maar wel met disc om de oude spelletjes nog te kunnen spelen. Maar ik geraak er niet aan.

Snap eerlijk gezegd niet dat mensen zo kieskeurig zijn op hun PS5. Op die telegramgroepen ook; ja ik koop geen PS5 als het in zo'n pakket is, dat moet ik niet... Sja, dan zul je nog héél lang mogen wachten vrees ik.

Eerlijk, als je snel een wilt, t'is echt wel goed mogelijk, maar niet te kieskeurig zijn op het pakket. Vaak is het een extra controller (wilt iedereen wel veronderstel ik), een pulse headset en een extra game. Die game kan je verkopen of gewoon spelen.
Pakket met extra controller (en game naar keuze) wil ik gerust nog betalen, maar ze smijten er tegenwoordig een hele boel k*t games bij waar ze €60/stuk voor aanrekenen en die je aan de straatstenen niet kwijt raakt voor €25. Dan nog een Omium erbij en we zijn vertrokken. Dan wacht ik liever ;)

Een extra controller of headset hoef ik echt niet en een kopie van fifa moet ik ook niet hebben. Dan wacht ik liever in plaats van de rompslomp om die bocht te proberen verkopen

Terug
Bovenaan