Zal deze week nog eens in mm zwijnaarde binnenspringen ( mochten er daar liggen ) wie van regio gent zoekt nog 1 ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik! Maar enkel ps5 met controller en Fifa 22.Zal deze week nog eens in mm zwijnaarde binnenspringen ( mochten er daar liggen ) wie van regio gent zoekt nog 1 ?
will try, ben idd al een jaar aangemeld en nog nooit bericht gekregen, duss dat werkt nietOmdat ze reeds uitverkocht zijn alvorens die mails aangemaakt worden.
Bol.com PS5 drops zijn altijd op woensdag tussen 7u30 en 8u00
Zal deze week nog eens in mm zwijnaarde binnenspringen ( mochten er daar liggen ) wie van regio gent zoekt nog 1 ?
De laatste drops toch. De drops van vorig en begin dit jaar waren op willekeurige dagen.Wie nog een PS5 zoekt, deze woensdag tussen 7u30 en 8u00 de productpagina op bol.com blijven refreshen...
Vorige keer ging het om fake biedingen met fake accounts. Zal nu ook wel zo zijn.PS5 staat al een heel weekend op Vakantieveilingen, daar gaat dat ding tot 1200€ terwijl ze er op 2dehands.be mee naar uwe kop gooien voor 700 a 800€.
Mensen zijn zot geworden
Wie nog een PS5 zoekt, deze woensdag tussen 7u30 en 8u00 de productpagina op bol.com blijven refreshen...

's morgens vroeg bij de opening langsgeweest dan?Gevonden in dreamland beveren nog enkele stuks in de winkel. 631euro met extra controller en vanguard, als iemand dit spel wil 50 euro in verpakking ik heb de digitale versie reeds
Snap eerlijk gezegd niet dat mensen zo kieskeurig zijn op hun PS5. Op die telegramgroepen ook; ja ik koop geen PS5 als het in zo'n pakket is, dat moet ik niet... Sja, dan zul je nog héél lang mogen wachten vrees ik.Ik! Maar enkel ps5 met controller en Fifa 22.
Pakket met extra controller (en game naar keuze) wil ik gerust nog betalen, maar ze smijten er tegenwoordig een hele boel k*t games bij waar ze €60/stuk voor aanrekenen en die je aan de straatstenen niet kwijt raakt voor €25. Dan nog een Omium erbij en we zijn vertrokken. Dan wacht ik lieverSnap eerlijk gezegd niet dat mensen zo kieskeurig zijn op hun PS5. Op die telegramgroepen ook; ja ik koop geen PS5 als het in zo'n pakket is, dat moet ik niet... Sja, dan zul je nog héél lang mogen wachten vrees ik.
Eerlijk, als je snel een wilt, t'is echt wel goed mogelijk, maar niet te kieskeurig zijn op het pakket. Vaak is het een extra controller (wilt iedereen wel veronderstel ik), een pulse headset en een extra game. Die game kan je verkopen of gewoon spelen.

Een extra controller of headset hoef ik echt niet en een kopie van fifa moet ik ook niet hebben. Dan wacht ik liever in plaats van de rompslomp om die bocht te proberen verkopenSnap eerlijk gezegd niet dat mensen zo kieskeurig zijn op hun PS5. Op die telegramgroepen ook; ja ik koop geen PS5 als het in zo'n pakket is, dat moet ik niet... Sja, dan zul je nog héél lang mogen wachten vrees ik.
Eerlijk, als je snel een wilt, t'is echt wel goed mogelijk, maar niet te kieskeurig zijn op het pakket. Vaak is het een extra controller (wilt iedereen wel veronderstel ik), een pulse headset en een extra game. Die game kan je verkopen of gewoon spelen.