Yones
Well-known member
Hoe laat was die loting? Ik ga ervanuit dat ik er niet bij ben aangezien ik niets hoor.
je krijgt normaal sowieso een mail, ook al ben je niet bij de gelukkigen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe laat was die loting? Ik ga ervanuit dat ik er niet bij ben aangezien ik niets hoor.
Ja tarara, van de 3 lotingen nog nooit een mail ontvangen. Er zijn er hier nog die geen mails krijgen.je krijgt normaal sowieso een mail, ook al ben je niet bij de gelukkigen.
Goedemiddag! Op dit moment zijn wij keihard bezig om alle winnaars en niet-winnaars per mail op de hoogte te stellen. We zullen iedereen voor 21:00 een mailtje sturen. Het is nu nog even in spanning afwachten maar we hopen zeker dat je een van de gelukkig bentJa tarara, van de 3 lotingen nog nooit een mail ontvangen. Er zijn er hier nog die geen mails krijgen.
.Ja weet ik, staat er altijd zo op. Ik heb nog nooit een mail gehad.Goedemiddag! Op dit moment zijn wij keihard bezig om alle winnaars en niet-winnaars per mail op de hoogte te stellen. We zullen iedereen voor 21:00 een mailtje sturen. Het is nu nog even in spanning afwachten maar we hopen zeker dat je een van de gelukkig bent.
Juist ook dezelfde mail gehad pfffnet mail gehad, u bent niet ingeloot![]()
Ik wil ook zeker overnemen. Al lange tijd op zoek voor 1Ik mag eentje bestellen blijkbaar, ben voor de versie PlayStation 5 + Ghost of Tsushima: DC + DualSense Controller gegaan. prijs bij coolblue 642,97
Mijn bedoeling was eigenlijk om deze te verkopen en de game zelf te houden, maar die kost al snel 75 euro bij coolblue.
Misschien als iemand mij een voorstel doet van dat ik de game hou en ik 37,5 van de prijs doe (de helft van de prijs van de game opleg) en de console wel komt afhalen in Dilbeek dat ik hem dan bestel. was eigenlijk voor de fun dat ik mee heb gedaan.
Maar hoor zoveel goeds van die game dat ik deze wel wil hebben / kopen
laat gerust maar weten, hoop gewoon dat ik hier niet voor een geldwolf word aanzien...
ps : het volgende staat wel in de mail : Uiterlijk vrijdag 8 oktober 21.00 uur ontvang je van ons een e-mail over hoe je jouw Playstation 5 in huis krijgt. Het kan dus een paar dagen duren voordat je van ons hoort, maar maak je geen zorgen. De PlayStation 5 staat voor jou gereserveerd. Beloofd.
zal dus niet direct voor morgen zijn
link naar actie:
PlayStation 5 + Ghost of Tsushima: DC + DualSense Controller - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis
Bestel de PlayStation 5 + Ghost of Tsushima: DC + DualSense Controller bij Coolblue. Voor 23.59u? Morgen gratis bezorgd. Coolblue: alles voor een glimlach.www.coolblue.be
Ben je zeker dat je dan kan komen afhalen??ik heb wel interesse
Als Fanniwan instemt is ie voor hem/haar,Ik wil ook zeker overnemen. Al lange tijd op zoek voor 1
Ben je zeker dat je dan kan komen afhalen??
Indien ja is ie voor jou, dus even stellen: komt op 605,47 dacht ik dan en ik hou de game
Ok, net pm gedaan, maar mijn hoodreden om mee te doen was de game, dus kost u 37,5 extra wel, ik hoop dat da niet erg isJep is goed.
Als je de game niet moet hebben wil ik hem anders ook wel.
Maar beide opties zijn ok voor mij!
neh, das voor uw moeiteOk, net pm gedaan, maar mijn hoodreden om mee te doen was de game, dus kost u 37,5 extra wel, ik hoop dat da niet erg is

en ge moet er zelf om komenneh, das voor uw moeite![]()
maar ga het niet riskeren om rechtstreeks op te laten sturen, ze waren al bezig van bevestig uw adres enalen ge moet er zelf om komenmaar ga het niet riskeren om rechtstreeks op te laten sturen, ze waren al bezig van bevestig uw adres enal