Op Amazon DE (onder de prime noemer, maar nu zijn er hier wel wat met Prime op DE denk ik) https://www.amazon.de/-/en/gp/produ...2&pd_rd_w=SClpl&pd_rd_wg=z04L8&ref_=pd_gw_unk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bel (of ga langs) bij al je lokale Mediamarkten en dreamlands.Iemand een idee waar hij nog te koop is? Zoek er 1 voor een vriend
Ja, maar het lukt nooit.Bel (of ga langs) bij al je lokale Mediamarkten en dreamlands.
Zo heb ik al verschillende mensen in mijn Streams aan een PS5 geholpen.
Groot was die niet, was binnen de 30 seconden weg.Gisteren grote launch op de site van media markt. 680 € dacht ik bundel met controller en ratchet and clank
Ik kreeg em ook 10x in mijn maandje, maar geraakte nooit op de betaalpagina.Echt? Zat in mijn mandje. Toch niet gedaan.
Misschien beter zo, die bundel is toch 40-50€ overpriced ?Groot was die niet, was binnen de 30 seconden weg.
Weet de prijs niet meer tbh.Misschien beter zo, die bundel is toch 40-50€ overpriced ?
680€ staat paar posts boven de uwe, dus is toch overpriced. Zelfs de winkels profiteren van de schaarste.Weet de prijs niet meer tbh.
BOLVanaf morgen verlof, kunnen we de queeste starten om een ps5 te pakken te krijgen.
Deze snap ik precies niet.BOL
En neen, niet de winkelketen