PS5 waar nog te vinden?

Ja klopt, die bol drop was een buitenkansje. Mijn maat had helaas geen tijd om te reageren op de drop (was zijn kinderen aan't klaarmaken voor school), jammer. (en ik lag nog te slapen :D)

Laatst bewerkt:
Jep. De derde PS5 is al gereserveerd voor een vriend (@Teknohol1c) en heb nog iemand in wacht staan, maar doe mn best :p
Heb er toch 3 kunnen kopen vandaag.
Mijn eerste post hier op het forum. Zal er meteen een goeie van maken.

MY HERO!!!

ik was er zelf niet actief naar op zoek en dacht er pas eentje te kunnen kopen in 2023 ofzo, maar gelukkig hebben we ne stantem!!

Neen, winkelmand telt niet, enkel op effectief "bestellen" duwen op het einde van het proces werkt.
.........

Nu had je echt de kans om de meldingen te zien en op het gemak naar je PC te wandelen.

Dan heb ik echt geluk gehad bij BOL.com. Is nu wel al de 3de die ik toekrijg, heb die altijd doorverkocht in de vriendengroep omdat er nog geen game was dat uit was dat ik wilde spelen.
De eerste game was Rachet en kon toen maanden geen bemachtigen. Nu wel en heb geen vrienden meer die eentje zoeken. De Telegram groep kan dus weg :).

Ja klopt, die bol drop was een buitenkansje. Mijn maat had helaas geen tijd om te reageren op de drop (was zijn kinderen aan't klaarmaken voor school), jammer. (en ik lag nog te slapen :D)

Ik ook maar zag toevallig de post hier. Dan ff geprobeerd via m'n gsm en tot m'n eigen verbazing gelukt.

Hier ook mene kameraad zijn dochter aan het klaarmaken, heb ik hem maar besteld voor hem. Stuurde hem de links, maar stuurde terug ik kan nu niet :).
De Telegram groep kan dus weg :).
Ja, veel te verslavend. Ik hou em nog, voor als ik achter de pc zit, om de links hier te posten of meldingen te geven voor de mede BG'rs ... Ik ga nu geen 500 EURs meer voorschieten :D

Hier ook mene kameraad zijn dochter aan het klaarmaken, heb ik hem maar besteld voor hem. Stuurde hem de links, maar stuurde terug ik kan nu niet :).

Ja, veel te verslavend. Ik hou em nog, voor als ik achter de pc zit, om de links hier te posten of meldingen te geven voor de mede BG'rs ... Ik ga nu geen 500 EURs meer voorschieten :D

Als die nood er is wil ik de telegram groep houden. Ik werk 100% thuis en achter de PC, kan dus snel handelen meestal. Maar die drops die binnen de minuut weg zijn ga ik nooit halen.
500 euro voorschieten is nu ook geen probleem, het risico dat je niet van de PS5 afraakt is 0 :).

Indien nog iemand weet waar aan een ps5 te komen, stuur mij dan even een berichtje 🙂

Ge moet echt de Telegram groups joinen hoor...

Binnen de 15 seconden is alles weer weg, tenzij het om uitzonderlijke grote drops gaat zoals bij BOL gisteren, maar daar zou ik niet te snel meer op hopen.

Mijn eerste post hier op het forum. Zal er meteen een goeie van maken.

MY HERO!!!

ik was er zelf niet actief naar op zoek en dacht er pas eentje te kunnen kopen in 2023 ofzo, maar gelukkig hebben we ne stantem!!

Kust nu mijn kloten, je kon er al een paar maand geleden ene gehad hebben. Dat heb je met eeuwige twijfelaars

Mijn PS5 is toegekomen en staat in het TV meubel (aangezien ik de console best lelijk vind), dat pijnlijk te klein geworden is door de aankopen dit jaar.
Trekt echt op niets meer, TV staat niet in het midden.

51270008138_aa8a1ea09f_z.jpg

Mijn PS5 is toegekomen en staat in het TV meubel (aangezien ik de console best lelijk vind), dat pijnlijk te klein geworden is door de aankopen dit jaar.
Doen gelijk de echte en de tv aan de muur hangen :p

Dat trekt inderdaad op niks!
Legt die box die rechts staat horizontaal net achter de TV dan kan je TV int midden staan.
Dat wijzigt niets aan je geluid.

51270008138_aa8a1ea09f_z.jpg
Ik begin spontaan te schuimbekken van dergelijke setups :unsure:

Dat trekt inderdaad op niks!
Legt die box die rechts staat horizontaal net achter de TV dan kan je TV int midden staan.
Dat wijzigt niets aan je geluid.
Die past daar niet achter.
Bedoeling is TV terug aan de muur en nieuw meubel. Dan kan de soundbar ook onder de TV. Moet eens beginnen shoppen voor een meubel, mijn meubels zijn 15 jaar en staan op de planning om vervangen te worden.

@bunkerbudy , welke PC... ik heb geen PC, laptop, iMac oid. Enkel een sub van de soundbar. Die soundbar kan je nergens anders plaatsen eh... Al twijfel ik nog om de soundbar weg te doen en gewoon 2 luidsprekers met reciever. Maar dan moet je die reciever ook weer ergens kwijt.
Heb nu alles gekocht wat ik wil hebben en ben van plan nu een TV meubel te kopen of op maat te laten maken, dat kan ook nog.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan