PS5 waar nog te vinden?

Tja, ik vind het jammer. Maar aangezien ik geen PS4 meer heb, kan ik even goed terug een PS5 kopen (zeker door de backwards-compability), maar de kans is er nog niet geweest. Zeker ook nog eens omdat PS4 Pro amper goedkoper is dan PS5. Dus dan wacht ik tot dat PS5 terug meer beschikbaar wordt.

Ben Rachet bezig, das echt wel een mooie en goede game, wtf. Grafisch ziet dat er top uit, zoveel te doen op scherm, goede HDR en RT. Is mijn eerste Rachet, is dus wennen.

Heb een XSX, XSS (voor de kinderen boven) en dan de PS5 voor de PS exclusives. De XSX dient voor de rest en gamepass wat ik deel met de gasten op hun XSS.

Dat er eigenlijk nog altijd productieproblemen zijn bij de PS5, kun je je toch niet voorstellen. Wat een gefaal toch.
Da's weer een reactie op iets waarvan ge blijkbaar niet op de hoogte zijt. Zoals hier al gezegd zijn er heel wat sectoren die last hebben van het chip-tekort, waaronder ook de auto-industrie. Sony kan daar niks aan doen :/

Is het momenteel nog de moeite om u op een wachtlijst in de MM of carrefour te zetten? Heb het in het begin wat gevolgd maar zou nu totaal geen zicht meer hebben op wachttijden.

Bij mm schoten zetten ze niemand meer op de lijst en bij de carrefour sta ik er op sinds maart/april en nog altijd geen nieuws. Was toen nr 50

Is het momenteel nog de moeite om u op een wachtlijst in de MM of carrefour te zetten? Heb het in het begin wat gevolgd maar zou nu totaal geen zicht meer hebben op wachttijden.
Ik denk dat je bij Dreamland de beste kans maakt. Eigenaardige is dat niet alle Dreamland winkels een lijst willen aanleggen.

Terug
Bovenaan