Milathis
Well-known member
Zo staan beide consoles bij mij

Enkel nog een goede controller houder vinden voor de Xbox controllers...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom beide?
Zo staan beide consoles bij mij
Enkel nog een goede controller houder vinden voor de Xbox controllers...
Waarom niet?Waarom beide?

Waarom wel is de vraag, maar dus geen antwoord voor?Waarom niet?![]()
Ligt niet aan Sony hé. Is een wereldwijd chiptekort. Zelfs de auto sector heeft er hinder van.Dat er eigenlijk nog altijd productieproblemen zijn bij de PS5, kun je je toch niet voorstellen. Wat een gefaal toch.
Ik spreek natuurlijk niet voor hem, maar Xbox gamepass is zeer aantrekkelijk. Mss vrienden op xbox en enkel de exclusives op Playstation? Ik kan zoveel redenen bedenken...Waarom wel is de vraag, maar dus geen antwoord voor?
Omdat er op beide consoles games uit komen die ik wil spelen?Waarom beide?

Da's weer een reactie op iets waarvan ge blijkbaar niet op de hoogte zijt. Zoals hier al gezegd zijn er heel wat sectoren die last hebben van het chip-tekort, waaronder ook de auto-industrie. Sony kan daar niks aan doen :/Dat er eigenlijk nog altijd productieproblemen zijn bij de PS5, kun je je toch niet voorstellen. Wat een gefaal toch.
Ja, maar je kan ze net als op xbox in de rij zetten.Kan er maar 1 game tegelijk gedownload worden?
Lol, ja wat het gaat allemaal super bij al die andere fabrikanten ehDat er eigenlijk nog altijd productieproblemen zijn bij de PS5, kun je je toch niet voorstellen. Wat een gefaal toch.

Groot gelijk.Omdat er op beide consoles games uit komen die ik wil spelen?
Playstation voor alle exclusieve games en multiplayer games , al de rest op Xbox via game pass![]()

Ik denk dat je bij Dreamland de beste kans maakt. Eigenaardige is dat niet alle Dreamland winkels een lijst willen aanleggen.Is het momenteel nog de moeite om u op een wachtlijst in de MM of carrefour te zetten? Heb het in het begin wat gevolgd maar zou nu totaal geen zicht meer hebben op wachttijden.