Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn eerste post hier op het forum. Zal er meteen een goeie van maken.Jep. De derde PS5 is al gereserveerd voor een vriend (@Teknohol1c) en heb nog iemand in wacht staan, maar doe mn best
Heb er toch 3 kunnen kopen vandaag.
Neen, winkelmand telt niet, enkel op effectief "bestellen" duwen op het einde van het proces werkt.
.........
Nu had je echt de kans om de meldingen te zien en op het gemak naar je PC te wandelen.
.Ja klopt, die bol drop was een buitenkansje. Mijn maat had helaas geen tijd om te reageren op de drop (was zijn kinderen aan't klaarmaken voor school), jammer. (en ik lag nog te slapen)
Hier ook mene kameraad zijn dochter aan het klaarmaken, heb ik hem maar besteld voor hem. Stuurde hem de links, maar stuurde terug ik kan nu nietJa klopt, die bol drop was een buitenkansje. Mijn maat had helaas geen tijd om te reageren op de drop (was zijn kinderen aan't klaarmaken voor school), jammer. (en ik lag nog te slapen)
.Ja, veel te verslavend. Ik hou em nog, voor als ik achter de pc zit, om de links hier te posten of meldingen te geven voor de mede BG'rs ... Ik ga nu geen 500 EURs meer voorschietenDe Telegram groep kan dus weg.

Hier ook mene kameraad zijn dochter aan het klaarmaken, heb ik hem maar besteld voor hem. Stuurde hem de links, maar stuurde terug ik kan nu niet.
Ja, veel te verslavend. Ik hou em nog, voor als ik achter de pc zit, om de links hier te posten of meldingen te geven voor de mede BG'rs ... Ik ga nu geen 500 EURs meer voorschieten![]()
.Indien nog iemand weet waar aan een ps5 te komen, stuur mij dan even een berichtje![]()

Indien nog iemand weet waar aan een ps5 te komen, stuur mij dan even een berichtje![]()
Mijn eerste post hier op het forum. Zal er meteen een goeie van maken.
MY HERO!!!
ik was er zelf niet actief naar op zoek en dacht er pas eentje te kunnen kopen in 2023 ofzo, maar gelukkig hebben we ne stantem!!
Doen gelijk de echte en de tv aan de muur hangenMijn PS5 is toegekomen en staat in het TV meubel (aangezien ik de console best lelijk vind), dat pijnlijk te klein geworden is door de aankopen dit jaar.
Trekt echt op niets meer, TV staat niet in het midden.

Mijn PS5 is toegekomen en staat in het TV meubel (aangezien ik de console best lelijk vind), dat pijnlijk te klein geworden is door de aankopen dit jaar.
Zet diene xbox gewoon achter uwe tv met de disc gleuf opzij... en schuif uwe tv int midden. Vind die pc en die box voor uwe tv trouwens lelijkerTV staat niet in het midden.

Ofwel een groter tv meubel kopenMijn PS5 is toegekomen en staat in het TV meubel (aangezien ik de console best lelijk vind), dat pijnlijk te klein geworden is door de aankopen dit jaar.
![]()

Ik begin spontaan te schuimbekken van dergelijke setupsMijn PS5 is toegekomen en staat in het TV meubel (aangezien ik de console best lelijk vind), dat pijnlijk te klein geworden is door de aankopen dit jaar.
![]()

ik voel echt een nood heel die setup met een baseball bat te bewerken.Ik begin spontaan te schuimbekken van dergelijke setups![]()

Die past daar niet achter.Dat trekt inderdaad op niks!
Legt die box die rechts staat horizontaal net achter de TV dan kan je TV int midden staan.
Dat wijzigt niets aan je geluid.