Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ge weet toch dat een amazon account werkt op alle sites van amazon. Dus op zowel DE,UK,IT,ES,FR,NL als USA.
Nu wel
.

Misschien moeten die trackers ook eens even @StanTem gaan beginnen volgen, beste kans op PS5.Ik zal mijn maat zeggen dat hij zich misschien best eens inschrijft, als StanTem er hier toch nog blijft kopen/doorverkopen is dat misschien nog zijn beste kans. Kaprijke ligt hier ook 10min van.
Jep. De derde PS5 is al gereserveerd voor een vriend (@Teknohol1c) en heb nog iemand in wacht staan, maar doe mn bestDat is totaal niet mijn redenering, maar goed laat maar. ;-)
Ik zal mijn maat zeggen dat hij zich misschien best eens inschrijft, als StanTem er hier toch nog blijft kopen/doorverkopen is dat misschien nog zijn beste kans. Kaprijke ligt hier ook 10min van.
@StanTem : zet je ze altijd op de B&S? Dan houd ik het daar in de gaten.

Misschien moeten die trackers ook eens even @StanTem gaan beginnen volgen, beste kans op PS5.
Als je de stock alert Telegram groepen volgt en meteen reageert en toch gene hebt, dan kunde uzelf niets kwalijk nemen. Tis pure chance.Dit topic doet toch wat pijn als je telkens te traag bent![]()
Ja best wel gek hoe hard het ging de laatste dagen.Dit topic doet toch wat pijn als je telkens te traag bent![]()
Als je de stock alert Telegram groepen volgt en meteen reageert en toch gene hebt, dan kunde uzelf niets kwalijk nemen. Tis pure chance.
Wat wel helpt is als ge reeds ingelogd zou zijn op alle sites. Dat bespaart u kostbare seconden.
.Neen, winkelmand telt niet, enkel op effectief "bestellen" duwen op het einde van het proces werkt.bij BOL was ik vrij traag hoor, denk dat ok bij de laatste was. De eerste hebben 10 minuten voor mij besteld. Als het moment van in het winkelwagentje leggen telt is dat 5 minuten ongeveer. Heb echt lopen kutten met betaling.