PS5 waar nog te vinden?

Hier ook track en trace code van bol.com, ik heb bestelling 8:08 gedaan. Dus degene ervoor zo goed moeten komen. Morgen Rachet spelen.

Eerst mijn woonkamer nog verbouwen om de PS5 kwijt te kunnen. Heb de XSX in de kast liggen, maar denk die naast de TV te zetten en dat lelijk wit ding in de kast te steken :).

Die van MM is niet doorgekomen maar via Bol.com toch een ratchet bundel kunnen bemachtigen zodat ik Spoon_05 toch aan een PS5 heb kunnen helpen met eindelijk een verzend bewijs 🥳🥳🥳
Was ff stress omdat het zo langs duurde op bevestiging maar dat was omdat dit pakje geleverd word door bpost ipv post.nl.

Als iemand een disc bundel op overschot zou hebben mag je mij gerust PM sturen, zal mijn maat wat actiever proberen meehelpen met het scoren van een PS5

Ik zal mijn maat zeggen dat hij zich misschien best eens inschrijft, als StanTem er hier toch nog blijft kopen/doorverkopen is dat misschien nog zijn beste kans. Kaprijke ligt hier ook 10min van.
Misschien moeten die trackers ook eens even @StanTem gaan beginnen volgen, beste kans op PS5.

Dat is totaal niet mijn redenering, maar goed laat maar. ;-)

Ik zal mijn maat zeggen dat hij zich misschien best eens inschrijft, als StanTem er hier toch nog blijft kopen/doorverkopen is dat misschien nog zijn beste kans. Kaprijke ligt hier ook 10min van.

@StanTem : zet je ze altijd op de B&S? Dan houd ik het daar in de gaten.
Jep. De derde PS5 is al gereserveerd voor een vriend (@Teknohol1c) en heb nog iemand in wacht staan, maar doe mn best :p
Heb er toch 3 kunnen kopen vandaag.

Weer allemaal gemist blijkbaar 😕
Soit het lijkt erop dat er toch meer en meer drops komen en heb enkel nog een Digital nodig.
De zoon is al een paar weken geholpen met zijn Disc versie en bij mij dringt het niet zo 😁

Dit topic doet toch wat pijn als je telkens te traag bent:help:
Als je de stock alert Telegram groepen volgt en meteen reageert en toch gene hebt, dan kunde uzelf niets kwalijk nemen. Tis pure chance.

Wat wel helpt is als ge reeds ingelogd zou zijn op alle sites. Dat bespaart u kostbare seconden.

Als je de stock alert Telegram groepen volgt en meteen reageert en toch gene hebt, dan kunde uzelf niets kwalijk nemen. Tis pure chance.

Wat wel helpt is als ge reeds ingelogd zou zijn op alle sites. Dat bespaart u kostbare seconden.

bij BOL was ik vrij traag hoor, denk dat ok bij de laatste was. De eerste hebben 10 minuten voor mij besteld. Als het moment van in het winkelwagentje leggen telt is dat 5 minuten ongeveer. Heb echt lopen kutten met betaling.

Heb net al alles ontkoppelt van TV en aan de kant gelegd, als de Ps5 er is ga ik voor alles een plaatsje zoeken. Moet een netwerkswitch, een Samsung Q80r soundbar, een switch, een XSX en een PS5 kwijt op/in een veel te kleine TV kast met een veel te grote TV op. First world problems 😂.

bij BOL was ik vrij traag hoor, denk dat ok bij de laatste was. De eerste hebben 10 minuten voor mij besteld. Als het moment van in het winkelwagentje leggen telt is dat 5 minuten ongeveer. Heb echt lopen kutten met betaling.
Neen, winkelmand telt niet, enkel op effectief "bestellen" duwen op het einde van het proces werkt.

Dat hangt van de "drops" af. Deze week was er echt in Europa een grote drop. Bol kon perfect 10 minuten de orders open laten staan, Amazon ook enkele minuten.
Bij kleinere drops zoals vorige week in de MediaMarkt & Amazon & Dreamland afgelopen weken, moest ge echt binnen de 10 seconden reageren. Dat was: melding zien, klikken, met 1Password pre-filed inloggen, alle gegevens al klaar hebben staan qua verzending en betaalmethode, en zo snel mogelijk op bestel rammen.

Nu had je echt de kans om de meldingen te zien en op het gemak naar je PC te wandelen.

Terug
Bovenaan