Gaat niet bij .es, moet een Spaans factuuradres hebben.Eerste 30 dagen zijn gratis he![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat niet bij .es, moet een Spaans factuuradres hebben.Eerste 30 dagen zijn gratis he![]()
Ook logisch, hun eerste echte grote Exclusive, natuurlijk willen ze dat zoveel mogelijk mensen die kopen & spelen. en je krijgt vaak 10 eur korting op de officiële verkoopprijs, normaal 579,99, meestal 569,99Komen binnenkort heel veel R&C bundels binnen overal.

kunt altijd u order annuleren bij amazon, als het nog niet verzonden isKga mijne Digital Edition niet kwijt geraken zeker.

Ja weet ik. Maar dacht hier efkes van iTraders te farmenkunt altijd u order annuleren bij amazon, als het nog niet verzonden is![]()

Is ook vrij duur niet?Kga mijne Digital Edition niet kwijt geraken zeker.
404 euro.Is ook vrij duur niet?
NVM, in mijn hoofd zat echt dat die €300 waren, maar da is enkel bij de Series S zo.404 euro.

In het begin dachten veel mensen "Geef mij maar een Digital, bespaar ik mij 100 EUR", echter als je het achteraf telt, kom je uit dat als je PS5 games allemaal digitaal koopt, dat je tot nu toe altijd 79,99 EUR betaald, omdat er nog geen sales komen op de PS5 games. Terwijl die games op discs al sneller afgeprijsd staan. Dat is alvast mijn gedacht. Ik zou nu ook een disk kopen ipv een digital.Ben wel eens benieuwd wat de verhouding is tussen de vraag naar de digitale en de disc versie. Never nooit dat ik de digital zou willen bvb.
Het is dan ook een console voor de echte PRO games eh!Zolang er scalpers zijn en mensen die eentje willen kopen voor "de vriendenkring" er blijven opspringen als aasgieren zal de gewone simpele gamer nog niet meteen aan een toestel geraken. Helaas.
Inderdaad.Ik vind het in ieder geval mooi en solidair dat er mensen zijn die uit eigen beweging een moeilijk te verkrijgen systeem kopen om aan dezelfde prijs van de hand te doen aan iemand die er echt iets mee gaat zijn.
Zijn er hier mensen die gisteren op bol.com besteld hebben, en al iets gehoord hebben over de levering?
Hoelaat heb je die mail ontvangen?ik heb de ‘je pakket is onderweg naar jou’ mail al ontvangen. Wordt morgen geleverd.
Haha, kzit met exact hetzelde gevoel. Maar gisteren toch maar bij bol op afrekenen durven klikken. Kan ik eindelijk het opgehemel van the last of us van ne kameraad eens onder de loep nemen. Eerste console hier sinds de N64.Heb al maanden FOMO, al maanden meerdere keren eentje in winkelmandje. En wanneer ik telkens wil afrekenen denk ik "nah ik speel zoveel niet meer, verloren geld", en beklaag ik het me telkens. Dedju toch, nu weer.