PS5 waar nog te vinden?

Ben wel eens benieuwd wat de verhouding is tussen de vraag naar de digitale en de disc versie. Never nooit dat ik de digital zou willen bvb.

Zolang er scalpers zijn en mensen die eentje willen kopen voor "de vriendenkring" er blijven opspringen als aasgieren zal de gewone simpele gamer nog niet meteen aan een toestel geraken. Helaas.

Ben wel eens benieuwd wat de verhouding is tussen de vraag naar de digitale en de disc versie. Never nooit dat ik de digital zou willen bvb.
In het begin dachten veel mensen "Geef mij maar een Digital, bespaar ik mij 100 EUR", echter als je het achteraf telt, kom je uit dat als je PS5 games allemaal digitaal koopt, dat je tot nu toe altijd 79,99 EUR betaald, omdat er nog geen sales komen op de PS5 games. Terwijl die games op discs al sneller afgeprijsd staan. Dat is alvast mijn gedacht. Ik zou nu ook een disk kopen ipv een digital.

Zolang er scalpers zijn en mensen die eentje willen kopen voor "de vriendenkring" er blijven opspringen als aasgieren zal de gewone simpele gamer nog niet meteen aan een toestel geraken. Helaas.
Het is dan ook een console voor de echte PRO games eh! 😂

All jokes aside, je kan nu ook niet verwachten dat als mensen elkaar kunnen helpen één te bemachtigen dat ze het niet gaan doen eh. Ze doen over het algemeen ook wel meer moeite en zijn er mee bezig. Als je er zelf die moeite en tijd niet wil in steken, nja... als je anderzijds gewoon die tijd niet hebt, is dat inderdaad zeer jammer voor u. Maar opnieuw je kan daarom niet verwachten dat zij het daarom niet meer gaan doen.

Ik vind het in ieder geval mooi en solidair dat er mensen zijn die uit eigen beweging een moeilijk te verkrijgen systeem kopen om aan dezelfde prijs van de hand te doen aan iemand die er echt iets mee gaat zijn.

Heb al maanden FOMO, al maanden meerdere keren eentje in winkelmandje. En wanneer ik telkens wil afrekenen denk ik "nah ik speel zoveel niet meer, verloren geld", en beklaag ik het me telkens. Dedju toch, nu weer.
Haha, kzit met exact hetzelde gevoel. Maar gisteren toch maar bij bol op afrekenen durven klikken. Kan ik eindelijk het opgehemel van the last of us van ne kameraad eens onder de loep nemen. Eerste console hier sinds de N64.

Terug
Bovenaan