PS5 waar nog te vinden?

Hmm, mijn betaling wilde niet doorgaan toen ik bestelde op DE, maar ik kon alsnog achteraf betalen binnen een dag. Dus lijkt erop dat ik er ook eentje heb?
Als er staat "Gelieve je betalingen methodes te updaten" en je hebt effectief een bestel nummer, is het normaal in orde. Moet je via de site inloggen en een authenticatie met bankbakje uitvoeren

Nu ook niet meer inderdaad. Maar was echt wel enkele minuten in stock. Lijkt me dat mogelijks IT en ES ook stock gaan krijgen?

Als er staat "Gelieve je betalingen methodes te updaten" en je hebt effectief een bestel nummer, is het normaal in orde. Moet je via de site inloggen en een authenticatie met bankbakje uitvoeren
Yeps, dat lijkt gelukt te zijn! Staat levering voor komende maandag, ben benieuwd :clap:

Yeps, dat lijkt gelukt te zijn! Staat levering voor komende maandag, ben benieuwd :clap:
Ja had hier ook problemen, maar in mail stond dat ik 5 dagen de tijd had :p
Is nu ondertussen wel in orde.
Eens zien wie ik hier gelukkig ga maken.

Yep, de volle pot :tongue: Ben wel benieuwd, waarom 5 dagen bij u? :tongue:
Stond in de mail.

In order to proceed with your order and avoid cancellation, we kindly ask you to change your payment method to credit card within 5 days.*

Heb al maanden FOMO, al maanden meerdere keren eentje in winkelmandje. En wanneer ik telkens wil afrekenen denk ik "nah ik speel zoveel niet meer, verloren geld", en beklaag ik het me telkens. Dedju toch, nu weer.

Heb al maanden FOMO, al maanden meerdere keren eentje in winkelmandje. En wanneer ik telkens wil afrekenen denk ik "nah ik speel zoveel niet meer, verloren geld", en beklaag ik het me telkens. Dedju toch, nu weer.
'k Heb ne Digital als ge wilt.

Hier ook twee kunnen bemachtigen voor vrienden. Ik vind het gewoon spannend om ze te kunnen kopen..
What's wrong with me lol

Terug
Bovenaan