Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er staat "Gelieve je betalingen methodes te updaten" en je hebt effectief een bestel nummer, is het normaal in orde. Moet je via de site inloggen en een authenticatie met bankbakje uitvoerenHmm, mijn betaling wilde niet doorgaan toen ik bestelde op DE, maar ik kon alsnog achteraf betalen binnen een dag. Dus lijkt erop dat ik er ook eentje heb?
Koop er toch zelf ene op Amazon FR? https://www.amazon.fr/PlayStation-Édition-Standard-DualSense-Couleur/dp/B08H93ZRK9Oooh, yes please!![]()
Staat wel als beschikbaar maar lukt niet hoor (hier toch niet).Amazon FR kun je nu nog kopen hoor![]()
Yeps, dat lijkt gelukt te zijn! Staat levering voor komende maandag, ben benieuwdAls er staat "Gelieve je betalingen methodes te updaten" en je hebt effectief een bestel nummer, is het normaal in orde. Moet je via de site inloggen en een authenticatie met bankbakje uitvoeren

Ja had hier ook problemen, maar in mail stond dat ik 5 dagen de tijd hadYeps, dat lijkt gelukt te zijn! Staat levering voor komende maandag, ben benieuwd![]()

Ook 582 moeten betalen trouwens?Yeps, dat lijkt gelukt te zijn! Staat levering voor komende maandag, ben benieuwd![]()
Yep, de volle potOok 582 moeten betalen trouwens?
Ben wel benieuwd, waarom 5 dagen bij u? 
Stond in de mail.Yep, de volle potBen wel benieuwd, waarom 5 dagen bij u?
![]()
'k Heb ne Digital als ge wilt.Heb al maanden FOMO, al maanden meerdere keren eentje in winkelmandje. En wanneer ik telkens wil afrekenen denk ik "nah ik speel zoveel niet meer, verloren geld", en beklaag ik het me telkens. Dedju toch, nu weer.
'k Heb ne Digital als ge wilt.
Hier ook twee kunnen bemachtigen voor vrienden. Ik vind het gewoon spannend om ze te kunnen kopen..
What's wrong with me lol

Enkel voor Prime (en denk niet dat er veel mensen Prime hebben op .esNu nog op ES:
Consola PlayStation 5 + Marvel´s Spider-Man Miles Morales + Destruction Allstars : Amazon.es: Videojuegos
Consola PlayStation 5 + Marvel´s Spider-Man Miles Morales + Destruction Allstars : Amazon.es: Videojuegoswww.amazon.es
)Eerste 30 dagen zijn gratis heEnkel voor Prime (en denk niet dat er veel mensen Prime hebben op .es)