Had je het op mij? is puur voor mezelf en vrienden en familie die ik help tegen aankoop prijs ..Als je die doorverkoopt aan aankoopprijs (voor vrienden), kan ik dat nog respecteren.
Als je een scalper bent, vraag ik me af of je op je job (als je die al hebt) zo weinig moet verdienen dat PS5'en kopen en doorverkopen echt de moeite van je tijd waard is.
Ik zou nooit voor meerprijs een PlayStation doorverkopen, dan eerder hier iemand helpen.
Was gewoon om aan te geven als je wilt, genoeg kans om er 1 vast te krijgen. Die spydr bot volgen werkt of je op een fysieke wachtlijst zetten.
Over die bol mails, die sturen ze niet onmiddellijk dus, zinloos dus. Het heeft echt wel een 10 tal minuten open gestaan.
maar het zijn alvast double digits. En geloof het of niet, die zijn allemaal voor de aankoopprijs naar vrienden en collega’s gegaan. Er zijn zelf een aantal forumgangers die dit kunnen bevestigen. Heb nu wel zo goed als iedereen kunnen voorzien. Dus die telegram app zwier ik er vandaag of morgen wel af.

.