PS5 waar nog te vinden?

Als je die doorverkoopt aan aankoopprijs (voor vrienden), kan ik dat nog respecteren.

Als je een scalper bent, vraag ik me af of je op je job (als je die al hebt) zo weinig moet verdienen dat PS5'en kopen en doorverkopen echt de moeite van je tijd waard is.
Had je het op mij? is puur voor mezelf en vrienden en familie die ik help tegen aankoop prijs ..
Ik zou nooit voor meerprijs een PlayStation doorverkopen, dan eerder hier iemand helpen.

Was gewoon om aan te geven als je wilt, genoeg kans om er 1 vast te krijgen. Die spydr bot volgen werkt of je op een fysieke wachtlijst zetten.

Over die bol mails, die sturen ze niet onmiddellijk dus, zinloos dus. Het heeft echt wel een 10 tal minuten open gestaan.

Hier deze ochtend ook eentje kunnen bestellen bij Bol, de bundel met Ratchet & Clank, maar door de disclaimer op de site ben ik er nog niet gerust is. Kzal pas gerust zijn als ik een track en trace code heb ontvangen...

Hier deze ochtend ook eentje kunnen bestellen bij Bol, de bundel met Ratchet & Clank, maar door de disclaimer op de site ben ik er nog niet gerust is. Kzal pas gerust zijn als ik een track en trace code heb ontvangen...

De disclaimer is idd niet zo leuk en was redelijk laat met het afronden omdat ik nog achter mijn kaart en code generator moest zoeken, maar we zullen het zien. Volgens Bol.com wordt alles wat op leverdatum vrijdag staat ook effectief uitgeleverd.

het exacte aantal ga ik wijselijk voor mezelf houden 😉 maar het zijn alvast double digits. En geloof het of niet, die zijn allemaal voor de aankoopprijs naar vrienden en collega’s gegaan. Er zijn zelf een aantal forumgangers die dit kunnen bevestigen. Heb nu wel zo goed als iedereen kunnen voorzien. Dus die telegram app zwier ik er vandaag of morgen wel af.
Amaai en ik en mijn maat hebben nog altijd gene :(
Was vandaag ook net te laat...

Amaai en ik en mijn maat hebben nog altijd gene :(
Was vandaag ook net te laat...

Tja als ze telkens in kleine aantallen leveren dan blijven er 2 type mensen opspringen:
- Het type dat eentje wilt om er zelf van te genieten
- Het type dat ze doorverkoopt met winst, want ja, er zijn er toch geen te koop in de winkels.

Tja als ze telkens in kleine aantallen leveren dan blijven er 2 type mensen opspringen:
- Het type dat eentje wilt om er zelf van te genieten
- Het type dat ze doorverkoopt met winst, want ja, er zijn er toch geen te koop in de winkels.

En het type dat ze probeert te bemachtigen voor andere aan eerlijke prijs?

Ik heb er toch ook al een 8 tal kunnen kopen via allerlei kanalen en heb ze alle 8 doorverkocht aan de prijs die ik heb betaald. We zijn niet allemaal scalpers e :p

Ik heb er idd zelf geen omdat ik er nu nog geen nood aan heb.

Nja die reken ik bij het eerste type he...

Maar da spelleke blijft gewoon duren natuurlijk zolang het aanbod zo klein blijft.

Ik zelf was amper 2 weken aan't proberen en heb gelukkig al ene kunnen scoren. Gelukkig da'k gene gekocht had via 2dehands.

Ik was er heel vroeg bij maar telkens ik op bestellen duwde bleef de winkelmand leeg.

Bij de rachet en clank bundel was het een reserveer knop die ik zag en niet bestellen.

Hmm, mijn betaling wilde niet doorgaan toen ik bestelde op DE, maar ik kon alsnog achteraf betalen binnen een dag. Dus lijkt erop dat ik er ook eentje heb?

Terug
Bovenaan