mjah tegen dan zal ps5 nog altijd niet in winkel zijn dus dan teken ik er graag voorAls ge kunt wachten tot 2032... waarom niet!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mjah tegen dan zal ps5 nog altijd niet in winkel zijn dus dan teken ik er graag voorAls ge kunt wachten tot 2032... waarom niet!![]()

Mailen naar EuroshopAh iemand een idee waar ik nu nog een pre order zou kunnen plaatsen?
Of mij op de lijst zetten?
Nee, bij een transportfirma die leveringen doet voor sommige ketens in Belgiëals ik me niet vergis werkt lammeken bij Colruyt/dreamland groep? En zekerheid om 1 aan te schaffen heb je niet echt. Ge moet gewoon veel sjans hebben.
.Dat was snel! Om hoe laat wordt dat online gezet misschien?Miljaar, dreamland gemist vanmorgen.
Miljaar, dreamland gemist vanmorgen.
IddOp dreamland staat er een beschikbaar, maar bij het ‘kopen’ krijg je de melding dat hij uitverkocht is..
Ik krijg dezelfde melding 
Op dreamland staat er een beschikbaar, maar bij het ‘kopen’ krijg je de melding dat hij uitverkocht is..
Zijn de xbox serie S/X ook best te verkrijgen via de telegram bots of is de wachttijd al aan het minderen?![]()

Mja, gamepass ziet er eerlijk meer & meer aantrekkelijk uit. Kheb altijd het sentiment gehad dat playstation de games heeft die ik ECHT wil, maar bij ps4 kan ik de exclusives die ik geweldig vond tellen op één hand (Persona, bloodborne, god of war, Horizon, FF7 remake)...Overlaatst was er vrij veel stock bij Mediamarkt (be), toevallig tegengekomen via pepper.
Was aan twijfelen om er 1 te kopen en dan te verkopen tegen een woekerwinst![]()
Op dreamland stond vannacht de serie s gewoon te koop.Zijn de xbox serie S/X ook best te verkrijgen via de telegram bots of is de wachttijd al aan het minderen?![]()