PS5 waar nog te vinden?

net ook weer in de mediamarkt in mijn winkel mand, PayPal gekozen en net voor OK "Sorry, uit voorraad" ...

als ik me niet vergis werkt lammeken bij Colruyt/dreamland groep? En zekerheid om 1 aan te schaffen heb je niet echt. Ge moet gewoon veel sjans hebben.
Nee, bij een transportfirma die leveringen doet voor sommige ketens in België :smile: .

Trouwens minder nieuws:
Vandaag telefoon gekregen dat de leveringen uitgesteld zijn door Sony. Ook volgende week is plots onzeker.
Als ik de berichten hier lees is het in de omringende landen iets vlotter gesteld qua leveringen momenteel heb ik de indruk.

Heb om 4 en 5 gekeken en toen stond er niks op. En toen iets na 6. Maar te laat dus.

Viel duidelijk op dat de Digital PS5 gisteren op meerdere plekken was geleverd. Facebook Marketplace stond alvast vol (regio Kortrijk, allemaal van de Media Markt).

Zijn de xbox serie S/X ook best te verkrijgen via de telegram bots of is de wachttijd al aan het minderen? :p

Overlaatst was er vrij veel stock bij Mediamarkt (be), toevallig tegengekomen via pepper.

Was aan twijfelen om er 1 te kopen en dan te verkopen tegen een woekerwinst :unsure:

Overlaatst was er vrij veel stock bij Mediamarkt (be), toevallig tegengekomen via pepper.

Was aan twijfelen om er 1 te kopen en dan te verkopen tegen een woekerwinst :unsure:
Mja, gamepass ziet er eerlijk meer & meer aantrekkelijk uit. Kheb altijd het sentiment gehad dat playstation de games heeft die ik ECHT wil, maar bij ps4 kan ik de exclusives die ik geweldig vond tellen op één hand (Persona, bloodborne, god of war, Horizon, FF7 remake)...

Toch een serieus verschil met ps3. Het kan ook zijn dat mijn smaak met de jaren is veranderd, maar nu xbox zoveel waarde biedt voor weinig geld. Zo kan je veel nieuwe games verkennen zonder veel geld uit te geven.

Normaal zou k gewoon zeggen pc + PS5, maar die GPU-prijzen zijn zo absurd voor een lange tijd waarschijnlijk nog. Als Bethesda en Obsidian capabel genoeg lijken te zijn voor klasse-RPG's uit te brengen op xbox en pc, dan klinkt een XSX logischer dan een mid-range GPU die 1000+ euro kost nieuw.

Ja ik was ook van plan om men pc is te upgraden maar thx but no thx. Die gpu prijzen gaan pc gaming echt killen.. Schandalig die prijzen.

Holy shit ik had echt niet verwacht dat de tekorten zo lang gingen aanhouden...

Ga uiteindelijk echt nog 700 euro mogen leggen....

Zoeken veel mensen de Xbox serie s ook?

Zal eens zien of ik er eentje vastkrijgt. Heb die kunnen toevoegen aan winkelmand gisteren maar dacht dat die goed te krijgen was.

Terug
Bovenaan