PS 5 disc version . Goed moment?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 451

Guest
Ik zie dat deze nu nog steeds rond de 549 euro hangt, lijkt me toch al lang zo?

Kzou wel ene willen in huis halen rond de winter periode. Maar met de ps5 slim versie in de pijplijn, vraag ik me af of ik niet daar op wacht?
Dat gaat nu toch niet meer zo heel lang duren eer die uit komt?

Toen ik op reis was waren er promoties hoor ik, dat ze eventjes rond de 470 euro zaten?
Misschien nog even wachten hierop?

Momenteel nog te koop voor €466 bij Bol.com, gamemania en mediamarkt.

Of die nieuwe slim-versie enig voordeel met zich zal meebrengen hangt nog in de lucht. Ik twijfel alleen nog of we het huidige model echt meer afgeprijsd gaan zien (zelfs rond Black friday).

Als ge geen specifiek spel hebt dat ge echt wilt spelen (asap), dan zou ik het nog even aankijken.

Die slim gaat zijn geld niet waard zijn. De hardware is exact hetzelfde in een andere case. bij vorige slim versies van consoles was er een die shrink met een efficientere soc en minimaal betere prestaties en temperaturen. Er zit wel een ps5 pro in de pipeline voor binnen dit en max 2 jaar.

je ziet nu al dat die ps5 moeite heeft met 30 fps en ray tracing... met een RDNA 3 of 4 gpu en FSR 3.0 support gaat 4K60 fps met RT mogelijk zijn. lijkt mij het perfecte target voor een pro model.

Terug
Bovenaan