Platformer PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Prince of Persia: The Lost Crown

59,99 in mijn PS App, zie wel dat het de Deluxe editie is. Dus waarschijnlijk daarom.
Ik krijg geen gewone versie te zien via de App op android? :eek:

45 zou ik nog durven geven. Heb sowieso nog wat back log die ik eerst kan spelen.
 
59,99 in mijn PS App, zie wel dat het de Deluxe editie is. Dus waarschijnlijk daarom.
Ik krijg geen gewone versie te zien via de App op android? :eek:

45 zou ik nog durven geven. Heb sowieso nog wat back log die ik eerst kan spelen.
Ik ga eerste de reviews wat afwachten als ook het is een Ubi game, zal wel niet te lang duren voor die aan 20/25 euro staat, al dan niet used.

Maar ik hoop wel dat het een leuke game is.
 
Embargo is 11/1, maar we hebben de code pas vandaag ontvangen dus onze review zal voor na het weekend zijn.
Om welk uur is dit, want ik vind nergens online reviews :S

Edit: Never mind het was blijkbaar 18:00, reviews zien er strak uit so far.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er mij zo een game uit waarvan in me snel ga frustreren😅 denk dat de moeilijkheidsgraad ook hoog ligt
 
@Jonas89 je kan de moeilijkheidsgraad kiezen dus zou voor de meeste toegankelijk moeten zijn, denk ik.

Goeie demo, combat, controls en movement is soepel. Memories op een kaart aanduiden is ook wel een zeer handige toevoeging! Vond die demo eigenlijk al meteen "pittig" had ik helemaal niet verwacht.

Juist jammer dat je volgens mij je attack power niet kan zien. Heb mijn wapen geupgrade maar heb geen idee hoeveel meer schade ik deed.
 
Net den demo geprobeerd op de switch en speelt zeer soepel en is gwn fun. Denk dat dit er wel ene is da op release binnenkomt, altijd al een fan geweest van de prince of persia franchise. En ga hem kopen op switch puur om hem ook eens in handheld te kunnen spelen als de vriendin tv aant kijken is 😊
 
Nvm, is al te spelen blijkbaar 👍

Is best wel nog pittig op warrior en zeker als je gewoon bent van spelen waar je niet constant zelf hoeft te healen [vergeet het iedere keer 😁]

En dat je niet kan saven waar je wil is ook aanpassen. Veel stukken opnieuw doen.

Speelt anders wel heel soepel en is fun.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat hij niet op steam komt. andere stores zijn zo omslachtig op de steam deck (en wil sowieso alles in 1 store).
 
Speelt wel enorm vlot. Vermaak er mij wel goed mee. Wel nog maar amper een uurtje of 3 ver. Maar leuk om zo de map te verkennen en kijken waar je al verder kan of waar je terug moet keren. Speel op warrior en tot nu toe is deze niet moeilijk. Die foto toevoegen optie is wel top ! Na x aantal tijd zou je wel iets durven vergeten waar het was.
 
Terug
Bovenaan