Preuts of vrije vogel?

Voor de goede orde: ik had dit in de ergernissenthread gepost, was dus geen onderdeel van de discussie hier.

Maar dan nog, een legging als broek dragen getuigt voor mij nu niet meteen van preutsheid, wel integendeel..
Ja, ik weet het hoor. Het is gewoon wat opvallend voor mij hoe er geregeld reacties passeren genre "allez het maakt niet uit, de mensen durven niets, preuts" en er dan iemand jouw post hier zet waar we infeite mensen beoordelen omdat ze nauw aansluitende kledij dragen en dit er niet optimaal uitziet.

Dat is menselijk hé, ik zie ook liever een afgetrainde 25-jarige in een yogabroek dan iemand van 45 die laatst heeft gesport in de lessen LO, maar het is dan ook logisch dat mensen die er niet "ideaal" uitzien zich liever bedekken. En dat ideaalbeeld is voor mannen en zeker vrouwen redelijk hoog gegrepen/onbereikbaar.
 
Ja, ik weet het hoor. Het is gewoon wat opvallend voor mij hoe er geregeld reacties passeren genre "allez het maakt niet uit, de mensen durven niets, preuts" en er dan iemand jouw post hier zet waar we infeite mensen beoordelen omdat ze nauw aansluitende kledij dragen en dit er niet optimaal uitziet.

Dat is menselijk hé, ik zie ook liever een afgetrainde 25-jarige in een yogabroek dan iemand van 45 die laatst heeft gesport in de lessen LO, maar het is dan ook logisch dat mensen die er niet "ideaal" uitzien zich liever bedekken. En dat ideaalbeeld is voor mannen en zeker vrouwen redelijk hoog gegrepen/onbereikbaar.
Komkom, als ge maar echt hard genoeg wilt kan ja alles bereiken :unsure:
 
Dus conclusie voor de gemiddelde BG'er: leve de vrije vogels, zolang ze maar het perfecte lichaam hebben!

(Maar als ge uw vetrolletjes durft in te pakken in verhullende kledij, gaan we u wel een preutse seut noemen.)
Is dat niet gewoon de hypocriete houding van heel de maatschappij? Een celebrity of instagrammodel, die al dicht bij het schoonheidsideaal zit, die moedig wordt genoemd omdat er een foto wordt gedeeld zonder photoshop of make-up vind ik ook altijd nogal vreemd.
 
Terug
Bovenaan