Preuts of vrije vogel?

De jeugd is hier weer aan 't stereotyperen en iedereen over dezelfde kam aan 't scheren, gebaseerd op vooroordelen op vlak van leeftijd. En wanneer ik de "jeugd" hier zie schrijven (voel je niet aangesproken, 't gaat over anderen), zie ik toch vaak de openmindness achteruitgaan hoor.

Maar in ons dialect (Duffels) zijn het de mannen die vogelen, en vrouwen die gevogeld worden.
Inderdaad, als ze kan vogelen kan ze vliegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Misschien een andere interessante vraag voor jongeren (laat ons zeggen < 21j.) is of zij ergens aanstoot aan nemen?

Mijn ouders bijvoorbeeld vonden het niet kunnen dat koppels in het openbaar stonden te kussen en naaktstranden waren sowieso vulgair.

Ook al doe je het niet zelf, is er iemand die bijvoorbeeld uit principe vindt dat strings of kleine bikini's niet kunnen?
Idem bijvoorbeeld voor topless zonnen, naaktstranden, sauna's, ...?
Ik denk dat de jeugd van tegenwoordig daar redelijk openminded in is hoor, zeker omdat je dan raakt aan body positivity, body shaming,... De stiefdochter van nu bijna 14 wil echt niet horen dat een kleine bikini voor een vrouw niet kan, dan krijg je een hele rant terug 😁

Wat nog iets anders is in de praktijk, natuurlijk. Ze heeft er even aan moeten wennen (toen ze een jaar of 2 jonger was dus) dat ik hier soms in BH (sport-BH/topje) & onderbroek loop maar ik ga daar niet raar over doen. 'k Heb haar uitgelegd dat het niet veel anders is dan een bikini en nu kijkt ze daar nooit meer van op.

Toen ik haar leeftijd was, vond ik het wat ongemakkelijk dat een tante die ik niet goed kende topless lag te zonnen in de tuin bij mijn oma & opa 😁
 
je Ook topless op het strand lijkt me bij oudere mensen meer voor te komen.

Dat klopt maar het valt me nu toch al 2 jaar op rij op dat ik op reis toch veel meer ‘strings’ of tanga’s zie.

Ben net terug van reis en de meeste jonge vrouwen droegen daar toch vrij kleine onderstukken waar de kont zeer zichtbaar was.

Dit zijn wel zuiderse landen en de toeristen waren vooral Italianen en Portugezen op deze reizen.
Weet niet of dat hier ook zo is, lang geleden dat ik nog in België naar een strand of openbaar zwembad ging.

Mss is het hier minder voorkomend maar het viel me toch echt op.

De gewone bikini onderbroek was zelf in de minderheid bij de tot 35 jarigen.

Spijtig genoeg de vriendin niet kunnen overtuigen om ook eens te proberen.
 
Dat klopt maar het valt me nu toch al 2 jaar op rij op dat ik op reis toch veel meer ‘strings’ of tanga’s zie.

Ben net terug van reis en de meeste jonge vrouwen droegen daar toch vrij kleine onderstukken waar de kont zeer zichtbaar was.

Dit zijn wel zuiderse landen en de toeristen waren vooral Italianen en Portugezen op deze reizen.
Weet niet of dat hier ook zo is, lang geleden dat ik nog in België naar een strand of openbaar zwembad ging.

Mss is het hier minder voorkomend maar het viel me toch echt op.

De gewone bikini onderbroek was zelf in de minderheid bij de tot 35 jarigen.

Spijtig genoeg de vriendin niet kunnen overtuigen om ook eens te proberen.
Mijn vrouw heeft dat een jaar of 5 terug eens aan gedaan in Spanje en heel haar achterwerk was verbrand 😂😂😂. Het is dan ook bij die ene keer gebleven.
 
Mijn vrouw heeft dat een jaar of 5 terug eens aan gedaan in Spanje en heel haar achterwerk was verbrand 😂😂😂. Het is dan ook bij die ene keer gebleven.

Hah ja kan ik geloven, en als je niet verbrand loop je de eerste dagen toch met een zeer witte kont rond ivg met de rest
 
Ah, kleine bikinibroekjes... de uitvinding van de eeuw :)

Vriendin draagt dat regelmatig maar zal dat niet aantrekken voor een dagje Aqualibi met de kleinmannen.
 
Ik heb heel deze thread vluchtig doorgelezen, en ik moest regelmatig aan een scene van Little Britain denken, spijtig genoeg moeilijk te vinden op youtube, daarom deze link naar dumpert.nl: https://www.dumpert.nl/item/354241_a206b202

Voor de rest is het voor mij half en half, privé heb ik geen probleem om naakt rond te lopen, op openbare plaatsen, nooit naakt, in de sauna of in douches, zal ik mij aanpassen aan wat de mensen rondom mij doen.
 
Deze staat in een ander topic, maar wel van toepassing ook hier:

Gisteren een dagje Efteling gedaan en daar viel me toch alweer iets op.

De legging is ondertussen reeds enige tijd blijkbaar een volwaardige broek geworden. Bij sommige vrouwen zeker aan te moedigen, bij andere is het iets minder euh, flatterend. Soit.

Maar dames aub, als je dan toch zo een heel strak en nauw aansluitende broek aandoet die elke detail van jouw billen nauwkeurig weergeeft, heb dan op zijn minst het fatsoen om een string daaronder aan te doen. De naden zien van uw onderbroek onder die legging, en dan nog op een manier waardoor een halve bil plots uit die onderbroek komt piepen en we dus getuige zijn van een glooiing als ware het de Vlaamse Ardennen, neen, het is niet zo appetijtelijk. :unsure:
 
Dus conclusie is: geen ondergoed! Alles uit met dit weer!
Weet alleen niet of de Efteling hier blij mee zou zijn...🙈
 
Ik hoop da de ironie duidelijk is wanneer in dezelfde discussie waar men zich afvraagt waarom mensen toch zo preuts zijn er mensen beoordeeld worden op welk ondergoed ze dragen?
Voor de goede orde: ik had dit in de ergernissenthread gepost, was dus geen onderdeel van de discussie hier.

Maar dan nog, een legging als broek dragen getuigt voor mij nu niet meteen van preutsheid, wel integendeel.

Wie heeft er nu iets tegen glooiingen in het wild.
Glooiingen zijn prachtig. Maar niet wanneer het lijkt alsof er 4 billen in die strakke legging zitten.
 
Voor de goede orde: ik had dit in de ergernissenthread gepost, was dus geen onderdeel van de discussie hier.

Maar dan nog, een legging als broek dragen getuigt voor mij nu niet meteen van preutsheid, wel integendeel.


Glooiingen zijn prachtig. Maar niet wanneer het lijkt alsof er 4 billen in die strakke legging zitten.
my-man-my-man-denzel.gif
 
Terug
Bovenaan