Al even geleden maar nog even mijn ervaring in Alton Towers. Ondanks openingsweekend dacht ik wel alles eens te kunnen doen omdat het park tot 8u open was maar was te weinig te tijd om alles te doen jammer genoeg. Overal zeer lang aanschuiven maar dat kwam volgens mij ook door het feit dat er enorm veel pannes waren. Galactica, Rita, 13 zo goed als ganse dag buiten dienst en Oblivion de helft van de tijd.
Nemesis, leuk maar ik vond hem iets te snel, ik zie toch graag iets tijdens de rit, alles vloog voorbij in een waas.
The Smiler, volledig mijn ding, echt heerlijk, nog voor je het beseft heb je al een koprol gedaan

Heeft zijn naam niet gestolen.
Wickerman en Oblivion gedaan toen het al donker was, beiden zeer goed geschikt daarvoor. Wickerman lijkt er wat voor gemaakt zelfs met die vlammen en lichten. Dan nog enkele kleine attracties, waren ook in orde allemaal.
Zeer mooi pretpark eigenlijk, duidelijk veel herschilderd ook voor de opening, geen enkele attractie of decoratie die er oud uit zag. De roetsbanen zeer soepel. En er is ook nog redelijk wat ruimte voor nieuwe attracties eigenlijk. Grootste probleem lijkt me de betrouwbaarheid van sommige attracties.
En dit staat los van het park maar UK is toch zeer gastvriendelijk imo.