Agony
Well-known member
De moeite om 2 dagen te gaan en 1 nacht terplekke te overnachten?Momenteel 30% korting bij het boeken van een verblijf voor Parc Asterix
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De moeite om 2 dagen te gaan en 1 nacht terplekke te overnachten?Momenteel 30% korting bij het boeken van een verblijf voor Parc Asterix
Vind van wel. Al was het wel immens druk toen ik ging een paar maand geleden. Maar wel genoeg leuke attracties om u 2 dagen bezig te houden vind ik.De moeite om 2 dagen te gaan en 1 nacht terplekke te overnachten?

Nog nooit gedaan, vorig jaar wel overwogen, maar er uiteindelijk een daguitstap van gemaakt (Wintertraum). Ik vond de prijs alleszins nog wel meevallen voor wat je krijgt, was toen een actie van ~400 euro dacht ik voor 2 personen. En idd, je moet alles incalculeren, zoals parking, eten, etc. Als je door de dag iets wilt eten, de wraps/burrito's van "La Cantina Tacana" zijn geweldig.Heeft er iemand ervaring met het Charles Lindbergh hotel in Phantasialand? Voor de valentijn van mijn vriendin, die nogal een coastergek is, heb ik het explorerpakket geboekt voor ons in mei. Dat is niet supergoedkoop, maar voelt nu wel als waar voor je geld.
Gratis parking, een aeronautencabine ( klein en knus), diner en ontbijt, 2 dagen park en 4 line skips voor F.L.Y., een exclusieve bar en de mogelijkheid om after dark rond te wandelen in het themagebied en de coaster langs alle kanten te bewonderen.
Ik denk dat ze redelijk impressed gaat zijn, maar kan uiteraard dat de realiteit underwhelming is. Ik weet nog niet of ik zelf op F.L.Y ga gaan...dat gaat moment zelf effe kijken zijn. Taron sowieso wel weer...ik hou van die baan.![]()

Laat de "hangende positie" in F.L.Y. u ook niet afschrikken, want ik vond dat echt goed meevallen, het "harnas" waar je moet inkruipen voelt echt superstevig aan.De moeite om 2 dagen te gaan en 1 nacht terplekke te overnachten?
.Je gaat 2 keer overkop.FLY vond ik echt een zalige ervaring, het is zeker niet de meest spectaculaire/snelle maar is toch een vrij unieke coaster die je niet veel tegenkomt, dacht wel dat je maar 1 keer overkop ging ofzo.
Plopsaland is nu ook al open hoorIk zie dat Plopsaland in maart open is, terwijl de andere parken nog gesloten zijn.
Ben nu benieuwd of alle rollercoasters wel zullen werken en of het over de koppen lopen zal zijn.

Werken beide met een lancering en dat mechanisme werkt minder goed bij koude temperaturen, koude track. Te koud en ze geraken beide de eerste helling niet op. We hebben ze zo eens een hele morgen zien test draaien: lanceren, berg op en achterwaarts weer naar beneden om wat later weer te proberen. Eens middag en warmer kon hij wel gewoon draaien.Plopsaland is nu ook al open hoor
Ze zijn "year round" open, met uitzondering van een maandje onderhoud in januari. Het eerste weekend van februari was alles open, het tweede weekend (leunde tegen het vriezen aan) was Ride to Happiness en Anubis gesloten. Geen idee of de Supersplash open was, die interesseert me niet in de winter. Dino Splash was echter wél open.
Heeft iemand trouwens een idee waarom "Tiana's Bayou Adventure" als credit staat op coaster-count.com? Dat is toch (zoals Splash Mountain was) een pure log flume?
Klopt, die zullen gewoon open zijn.Dus als het boven de 6 graden is, is het (zo goed als) zeker dat de rollercoaster die dag beschikbaar zijn?
Na mijn bezoek aan Auschwitz zat ik vooral half depressief voor mij uit te staren en en was ik oprecht van mijn melk. Laatste waar ik dan zin in had was een pretpark bezoeken en al helemaal niet in de spreekwoordelijke achteruin, maar bon...als je u er een beetje kunt op instellen zal dat wel meevallenBen vergevorderde planning aan het maken met mijn broer voor de combo Energylandia en Legendia te doen begin juli!
We zouden 's middags toekomen om 12u in Krakow, dus in de namiddag zouden we eerst Auschwitz bezoeken, das daar vlakbij dus waarom niet?
Dan 2 dagen Energylandia, 1 dag Legendia en weer een dag Energylandia.
Op dag 2 van Energylandia gaan we wrs focussen op hun waterpark.
En eind mei begin juni gaan we waarschijnlijk Thorpe, Alton Towers en Blackpool Pleasure Beach doen!