Ben jij een rollercoasterfan?


  • Totaal aantal stemmers
    152
Wij zouden met onze kids voor de oudste zijn verjaardag nog eens een pretpark willen doen hij zal dan 3 jaar zijn.

Plopsaland hebben we een abonnement voor dus liefst iets anders, wij hadden gedacht aan Toverland ofzoiet.

Je wist t misschien al maar je krijgt nog 20% korting bij Toverland met uw Plopsa abo ☺️
 
Iemand die weet of men ergens gratis kan parkeren rond het park van Toverland? :tongue:

Ga er volgende week voor de eerste keer naartoe. Hopelijk niet te veel volk (nu het nog vakantie is).
 
Iemand die weet of men ergens gratis kan parkeren rond het park van Toverland? :tongue:

Ga er volgende week voor de eerste keer naartoe. Hopelijk niet te veel volk (nu het nog vakantie is).

Je weet dat die een erg grote parking pal aan hun ingang hebben? 😅

Maar gratis parkeren? Toverland ligt nogal afgelegen en er is daar in de buurt ook niet echt iets om uw auto legaal en veilig kwijt te raken, dat ligt 2,5 km van de enige grote gratis parking in Sevenum. Betaal gewoon de 10 Euro en bespaar u een stevige wandeling en stress.
 
Laatst bewerkt:
Je weet dat die een erg grote parking pal aan hun ingang hebben? 😅

Maar gratis parkeren? Toverland ligt nogal afgelegen en er is daar in de buurt ook niet echt iets om uw auto legaal en veilig kwijt te raken, dat ligt 2,5 km van de enige grote gratis parking in Sevenum. Betaal gewoon de 10 Euro en bespaar u een stevige wandeling en stress.
Oke, wou het gewoon eens vragen, je weet nooit dat het misschien wel mogelijk was. :)
 
Gisteren snel snel beslist om toch eens naar Walibi te trekken en was blij verrast. Eigenlijk echt veel te doen voor de kinderen/familiaal en een paar minder hevige rollercoasters om hopelijk een beetje te beginnen opbouwen met de kinderen. En het was super rustig dus ik heb nog wat wildere dingen kunnen gaan doen. Dik spijt dat ik in de weerwolf gekropen ben, maar de kondaa was fantastisch. Vind die denk ik zelfs leuker dan the ride to happiness in Plopsa.
Mixed feelings over de Tiki Waka wel. De korte bochtjes zijn echt op het randje van onaangenaam en de stukjes naar beneden zijn ook wel scherp. Maakt het toch minder geschikt om mijn kinderen er snel in te krijgen (gezien die duidelijk niet mijn genen hebben meegekregen op dat punt :'))
 
Kondaa is ook mijn favoriete baan van alle attracties in België.

Klopt, die houten achtbaan in Walibi is absoluut te mijden.
Ik ben er zelf (gelukkig) niet in gekropen omdat ik op Youtube had gehoord dat het een marteltuig is.
 
Vreemd eigenlijk om al die slechte commentaren te horen over de Weerwolf. Het is ondertussen wel al ettelijke jaren geleden dat ik nog in Walibi ben geweest maar ik vond dat altijd de beste coaster vh park.

Ik ben nu wel fan van houten rollercoasters en het feit dat je wat door elkaar wordt geschud in zo'n dingen. Voor dat ze die onder handen hebben genomen kwam je bv helemaal ondersteboven uit Zeus in Asterix en ik vond die toen al fantastisch. Nu is hij wel beter maar dat is dan eerder om hij sneller aanvoelt.
 
Vreemd eigenlijk om al die slechte commentaren te horen over de Weerwolf. Het is ondertussen wel al ettelijke jaren geleden dat ik nog in Walibi ben geweest maar ik vond dat altijd de beste coaster vh park.

Ik ben nu wel fan van houten rollercoasters en het feit dat je wat door elkaar wordt geschud in zo'n dingen. Voor dat ze die onder handen hebben genomen kwam je bv helemaal ondersteboven uit Zeus in Asterix en ik vond die toen al fantastisch. Nu is hij wel beter maar dat is dan eerder om hij sneller aanvoelt.
Wij zijn er vorig jaar nog geweest, en ik vind die ook gewoon leuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Terug
Bovenaan