Ben jij een rollercoasterfan?


  • Totaal aantal stemmers
    152
'k ben nog altijd kwaad dat ze het concept van Aerosmith over boord hebben gesmeten. Ik ben ook nog altijd kwaad dat ze de originele Space Mountain niet hebben gehouden, die van Jules Vernes ... niet de Mission 2.
Mee eens.

Ik hoop maar dat ze Tower of Terror ook niet een Guardians of the Galaxy makeover gaan geven. :sick:

Kwam vroeger wel graag in Disneyland maar de laatste jaren niet meer gegaan door zulke toestanden.
 
Mee eens.

Ik hoop maar dat ze Tower of Terror ook niet een Guardians of the Galaxy makeover gaan geven. :sick:

Kwam vroeger wel graag in Disneyland maar de laatste jaren niet meer gegaan door zulke toestanden.

Dag Jimmy :D

Nee inderdaad. Dat gaat er volgens mij nog aankomen hoor. Nu de enige echte ToT staat nog altijd in Florida. Die sfeer, die tuin ... en mja ook het ritverloop. :)
 
Aerosmith concept heb ik nooit gedaan. Nu bij flight force vond ik de effecten maar meh. De launch was wel nice.

De originele Jules Vernes heb ik in mijn jeugd eens gedaan en als ik het goed herinner was die inderdaad mooier dan Star Wars nu. Maar verder blijft het toch een vette roller coaster.
De jongste van 9 jaar is er met een groot hart in gestapt zonder dat ze goed besefte wat haar te wachten stond. Manman, gillen vollen bak en met klein traantje en dikke smile uitgestapt. Daarna nog 2x gedaan 💪

Wij hebben 1201euro betaald voor inkom+hotel+ontbijt.

Dat zijn toch zotte prijzen eigenlijk.
Ook al is het voor 4 personen.
 
Aerosmith concept heb ik nooit gedaan. Nu bij flight force vond ik de effecten maar meh. De launch was wel nice.

De originele Jules Vernes heb ik in mijn jeugd eens gedaan en als ik het goed herinner was die inderdaad mooier dan Star Wars nu. Maar verder blijft het toch een vette roller coaster.
De jongste van 9 jaar is er met een groot hart in gestapt zonder dat ze goed besefte wat haar te wachten stond. Manman, gillen vollen bak en met klein traantje en dikke smile uitgestapt. Daarna nog 2x gedaan 💪

Wij hebben 1201euro betaald voor inkom+hotel+ontbijt.
Ik heb al online geruchten gelezen dat Disney zelf ook niet geheel tevreden is over hoe de rit van FF nu is, en zouden aan het denken zijn om beter / meer effecten erin te zetten. Ik vond em ook te zwart naar mijn zin.
Space mountain en Big Thunder Mountain blijven men favorieten toch.
 
in 2024 gaat Disney uk toch open of toch al een stuk, in Parijs is het eten niet denderend zeker ook als vegetariër maar er zouden wel betere restaurants in zitten in het nieuwe hotel blijkbaar.

Zelf zijn wij aan het twijfelen Disney Parijs of naar London
 
in 2024 gaat Disney uk toch open of toch al een stuk, in Parijs is het eten niet denderend zeker ook als vegetariër maar er zouden wel betere restaurants in zitten in het nieuwe hotel blijkbaar.

Zelf zijn wij aan het twijfelen Disney Parijs of naar London
1. Dat is niet Disneyland maar `London Resort`.
2. Volgens Maart 2022 zijn de plannen voorlopig opgeborgen.
 
Iemand al in Phantasialand geweest?

Ettelijke jaren geleden. Best spectaculaire attracties naar mijn (beperkte) normen en ervaring - bv. nog nooit eerder boomstammetjes gehad waar je met een gordel vast zat omdat je een 45° afdaling maakt, of van die rubberbanden waar je eerst met een lift 10 of 15 meter omhoog gaat.
 
Eens gekeken om naar plopsa hotel te gaan maar dit is toch wel belachelijk duur.

Zij er nog kindvriendelijke pretparken de kleine is 16 maanden.
 
Euhm? Dat hebben we in België ook gehad hoor. De El Rio in Bobbejaanland
Wut? Al meerdere keren naar Bobbejaanland gegaan en El Rio deden we altijd, die gaat niet omhoog hoor. Denk je soms aan de start/finish waar men in de rubberbanden stapt? Die gaat in elk geval geen 10 meter hoog. Of het moet in de voorbije 5 jaar fameus veranderd zijn.


2:40 tot 4:20 is die lift waar Noct het over had. En zoiets heb ik nog niet gezien in Bobbejaanland.
 
Wut? Al meerdere keren naar Bobbejaanland gegaan en El Rio deden we altijd, die gaat niet omhoog hoor. Denk je soms aan de start/finish waar men in de rubberbanden stapt? Die gaat in elk geval geen 10 meter hoog. Of het moet in de voorbije 5 jaar fameus veranderd zijn.


2:40 tot 4:20 is die lift waar Noct het over had. En zoiets heb ik nog niet gezien in Bobbejaanland.
Dat reuzenrad is al jaren buiten gebruik. Maar in de beginjaren gingen die bootjes met dat reuzenrad omhoog.

 
Damn dat ik dat had moeten missen. :(
Nu voel ik mij oud :p ik dacht dat iedereen dat nog wel wist :p

Je had daar vroeger ook zo'n ronddraaiende attractie waarin je in een soort wagentje ging zitten en dan overkop ging (zonder gordels). Of was dat in Walibi? Die was ook tof.

En de Fly-Away, maar dat heeft ook niet lang geduurd...
 
Nu voel ik mij oud :p ik dacht dat iedereen dat nog wel wist :p

Je had daar vroeger ook zo'n ronddraaiende attractie waarin je in een soort wagentje ging zitten en dan overkop ging (zonder gordels). Of was dat in Walibi? Die was ook tof.

En de Fly-Away, maar dat heeft ook niet lang geduurd...

Mja ik ben vaak in Bobbejaanland geweest tijdens mijn leven, laatste keer was 6 jaar geleden voor mijn 30ste. Misschien dat ik El Rio wel met dat rad had gedaan maar compleet uit mijn geheugen gewist. :p

Walibi is al 20 jaar geleden voor mij. :unsure: Ze hadden toen nog die 3D-zaal met de typische kartonnen brilletjes.
 
Terug
Bovenaan