Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als keeper moet je daar nooit zijn zeker niet als er nog een stopper bijloopt.
Rüstu heeft ooit zo ook iemand het ziekenhuis in getrapt. Hoort totaal niet op een voetbalveld

United gaat toch ook echt van kwaad naar erger. Benieuwd of Amorim het einde van het seizoen haalt. Ik hoop van wel, dat hij spelers kan gaan halen voor zijn manier van spelen, maar wie staat er op dit moment te springen om naar Old Trafford te gaan. De club is doodziek op dit moment.

Straks starten ze in Manchester nog een campagne om de Glazers terug te brengen.
Sinds vertrek van Ferguson gaat het enkel maar bergaf daar. Die mens moet toch ook af en toe vloeken als hij gaat nu.

Straks starten ze in Manchester nog een campagne om de Glazers terug te brengen.
Sinds vertrek van Ferguson gaat het enkel maar bergaf daar. Die mens moet toch ook af en toe vloeken als hij gaat nu.
Ferguson had ook wel een vinger in die downfall eigenlijk. Het wordt niet graag gezegd en hij is imo de beste manager aller tijden maar het is mede door hem dat de Glazers konden overnemen op de manier dat ze dat deden. Idem met Gill. En uiteindelijk een uitgeknepen club achtergelaten met een aging squad en 0 jeugdprospecten, financiële gezondheid die de klif afging ook ingevolge die overname. Dus hij kan ook een beetje naar zichzelf kijken... Al had hij ook wel betere resultaten gehad en in combinatie met Gill betere transfers doorgevoerd.

Ferguson had ook wel een vinger in die downfall eigenlijk. Het wordt niet graag gezegd en hij is imo de beste manager aller tijden maar het is mede door hem dat de Glazers konden overnemen op de manier dat ze dat deden. Idem met Gill. En uiteindelijk een uitgeknepen club achtergelaten met een aging squad en 0 jeugdprospecten, financiële gezondheid die de klif afging ook ingevolge die overname. Dus hij kan ook een beetje naar zichzelf kijken... Al had hij ook wel betere resultaten gehad en in combinatie met Gill betere transfers doorgevoerd.
in hoeverre had hij daar zeg in? was op zich "maar" manager? Oprechte vraag trouwens.

Had hij een grotere rol binnen de club waar ik gewoon onwetend over ben? Niet dat ik het reilen en zeilen daar ken uiteraard.

Voor mij als niet man u supporter, is Ferguson de man die hen groot heeft gemaakt en enkel maar bergaf na zijn vertrek.

City weer verloren zeg.

Wat is die Ederson trouwens toch een prutskeeper.

Ik las een gerucht dat City Lunin zou willen, ik zou niet twijfelen tbh.

Topweekend weer, eerste helft tegen Southampton was niet echt goed, maar daarna wel goed herpakt en Arsenal laat weer punten liggen :coolbrows: .

Vanavond tegen de Toon. Moet mogelijk zijn maar thuis spelen we echt wel minder, mede door de sfeer of vooral gebrek eraan.
Niet tegenstaande, we zitten weer klaar om te kijken en te vloeken/roepen van contentement.

Topweekend weer, eerste helft tegen Southampton was niet echt goed, maar daarna wel goed herpakt en Arsenal laat weer punten liggen :coolbrows: .

Amai, ik had al eventjes de tabel niet meer bekeken, maar Liverpool staat er wel heel goed voor inderdaad.
Met nog een tiental matchen te gaan zou het toch niet meer mogen mislopen dit seizoen.

Denk nog 3 matchen winnen en het is binnen.

In 2020 was alles geboekt om het laatste weekend in de stad te zijn maar COVID heeft daar anders over gedacht. En nu kan ik niet gaan.. Zwaar balen :(

Denk nog 3 matchen winnen en het is binnen.

In 2020 was alles geboekt om het laatste weekend in de stad te zijn maar COVID heeft daar anders over gedacht. En nu kan ik niet gaan.. Zwaar balen :(
Als Arsenal 24/30 pakt, is 10/27 voor ons genoeg. Da's een PPG van 2,4 voor Arsenal, ze zitten over heel het seizoen momenteel aan 1,96, tot 3 weken geleden aan 2,12. De kans is dus klein dat ze meer dan 24 punten pakken.

Don't let it slip :unsure:

Nee serieus, op basis van het seizoen is het meer dan verdiend.
Persoonlijk vooral blij dat het niet weer city is. Moet echt niet van die ploeg weten tegenwoordig.

Als Arsenal 24/30 pakt, is 10/27 voor ons genoeg. Da's een PPG van 2,4 voor Arsenal, ze zitten over heel het seizoen momenteel aan 1,96, tot 3 weken geleden aan 2,12. De kans is dus klein dat ze meer dan 24 punten pakken.
Jullie hebben nog thuismatchen tegen Everton, Leicester en West Ham, vooraleer jullie thuis Arsenal ontvangen (GW36). Zou wel mooi zijn om thuis tegen Arsenal kampioen te spelen.

Oh no you didn't.
Sorry, kon het niet laten.

Met de wedstrijden die @Evert vernoemd, zou het op zich geen probleem mogen zijn.
Arsenal heeft met chelsea, Fulham en Everton, een op zich iets moeilijker programma. Vooral chelsea en Fulham (die toch raar uit de hoek kan komen) dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan