Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat al redelijk lang onder druk. Zelfs de ex-united spelers in de pers hebben zich al meerdere keren heel kritisch uitgelaten over hem, dat gebeurd zelden zo snel.

Penalty maarja :crazy:
Gaat zelf niet over die belachelijke overacting van Young. 2x truitjesgetrek en obstructie met de arm

Laatst bewerkt:
Mag de VAR eigenlijk niet tussenkomen maar omdat Young zo belachelijk doet vind ik het de correcte beslissing. Ze moeten bij Everton maar wat minder duiken :)

Kan er mij iemand eens knijpen?

Vorige week geen 2 passen na elkaar, geen besef dat er een helft bestond buiten de eigen helft.
Vandaag zowaar degelijk spelen en 3 punten en dat tegen arsenal.

Heerlijk.

En nu villa.erop en erover wsl. Zo voorspelbaar

Zoiets mist palmer normaal nooit... tjah. Zegt genoeg over het vormpeil

Laatst bewerkt:
Kwil overigens geen complot theorieën gaan lanceren maar sinds we Rice verkocht hebben aan Arsenal hebben we telkens gewonnen in het emirates.

Bedankt Agent Rice.

Staat al redelijk lang onder druk. Zelfs de ex-united spelers in de pers hebben zich al meerdere keren heel kritisch uitgelaten over hem, dat gebeurd zelden zo snel.
De uitleenbeurten/uitgaande transfers waardoor de kern heel dun is helpen hem niet echt.

Nog geen enkele keer is het spel goed geweest. Enkel op de ultieme momenten met de rug tegen de muur is nu al vaak een resultaat geforceerd. Maar ook weer zelden door uitgespeelde kansen te creëren…

De uitleenbeurten/uitgaande transfers waardoor de kern heel dun is helpen hem niet echt.

Nog geen enkele keer is het spel goed geweest. Enkel op de ultieme momenten met de rug tegen de muur is nu al vaak een resultaat geforceerd. Maar ook weer zelden door uitgespeelde kansen te creëren…
Die lijkt immuniteit te hebben gekregen van het bestuur voor dit seizoen. Precies Expeditie Rubenson

Ja het is triestig om te zien bij De Bruyne. Kan me niet voorstellen dat die nog een nieuw contract krijgt.

Na wat frustrerende wedstrijden was deze een mooie :biglaugh:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan