Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man City staat 1-0 achter tegen Leyton Oriënt na owngoal Ortega
Telkens men denkt dat Chelsea wat stabiliteit gevonden heeft.. rare club.Wat een blamage, complete non-match. Zat gewoon nix in, echt beschamend. Volgens mij hebben wij (op een slecht uitgespeelde fase tss palmer & nkunku) geen enkele kans bij elkaar gevoetbald. Begin het stilletjesaan gehad te hebben met Maresca, zit gewoon nix van goesting in de ploeg en tactisch trekt het al helemaal op nix.

Lijkt een bewuste zet van Slot om van de FA cup absoluut geen prioriteit te maken. Ze staan op kop in de PL, finale Carabao en door in de CL.
Leek mij ook heel bewust eentje van "als het hiermee lukt is 't goed en anders maakt het geen hol uit".Het kan me hoegenaamd ook geen hol schelen dat we er uit liggen. Maar wat er op het veld stond had wel genoeg moeten zijn. Er zijn er daar die een verschrikkelijke match gespeeld hebben.
20 jaar geleden misschien. Vandaag is dat in Engeland waarschijnlijk de minst prestigieuze van de 4. Zelfs de league cup staat er boven.FA Cup is nu toch wel een vrij prestigieuze prijs, kan me niet voorstellen dat je die zomaar te grabbel wilt gooien?
Hoe kom je daarbij? Verschiet ook wel een beetje van een supporter die zegt dat het hem geen hol uitmaakt om uit de Fa Cup te liggen oO Ok jullie doen dan wel nog mee op alle andere fronten dus een drama is het idd niet. Maar voor mij, en voor de meeste supporters, staat de FA cup (oudste & meest prestigieuse bekercompetitie ter wereld) nog steeds een paar trapjes hoger als de Carabao cup hoor.20 jaar geleden misschien. Vandaag is dat in Engeland waarschijnlijk de minst prestigieuze van de 4. Zelfs de league cup staat er boven.
Ik vind persoonlijk dat de FA cup de meest verwaterde competitie is in Engeland. En dat hebben ze bij de FA zelf gedaan door zich vast te houden aan hun verouderd formaat.Hoe kom je daarbij? Verschiet ook wel een beetje van een supporter die zegt dat het hem geen hol uitmaakt om uit de Fa Cup te liggen oO Ok jullie doen dan wel nog mee op alle andere fronten dus een drama is het idd niet. Maar voor mij, en voor de meeste supporters, staat de FA cup (oudste & meest prestigieuse bekercompetitie ter wereld) nog steeds een paar trapjes hoger als de Carabao cup hoor.
Hoe kom je daarbij? Verschiet ook wel een beetje van een supporter die zegt dat het hem geen hol uitmaakt om uit de Fa Cup te liggen oO Ok jullie doen dan wel nog mee op alle andere fronten dus een drama is het idd niet. Maar voor mij, en voor de meeste supporters, staat de FA cup (oudste & meest prestigieuse bekercompetitie ter wereld) nog steeds een paar trapjes hoger als de Carabao cup hoor.
Heb altijd geweten dat de FA Cup toch hoger aangeschreven staat dan de League Cup (en zelfs geen klein beetje), dus dat vind ik nu toch ook wel een bizarre uitspraak?
Ik volg @chomo en @Pinkman wel in het feit dat ik door de historie de FA Cup zelf belangrijk vind, maar die argumenten die @gamer5 aanhaalt zijn gewoon wat ze zijn.Ik vind persoonlijk dat de FA cup de meest verwaterde competitie is in Engeland. En dat hebben ze bij de FA zelf gedaan door zich vast te houden aan hun verouderd formaat.
- Wembley blijft iets speciaal en zou enkel de finale moeten zijn, halve finales op Wembley in de FA cup maakt het minder speciaal
- niveau is hoger in de league cup omwille van enkel de hoogste 4 klassen
- fa cup begint pas voor premier league clubs in de drukste periode van het seizoen, waardoor ploegen nog minder hun eerste ploeg spelen
- halve finale klassieke thuis en uit formaat
- geen extra time, geen replays meer in de league cup
Er zijn trouwens veel meer upsets in de geschiedenis van de league cup dan de FA cup. Maar de FA cup heeft betere marketing..
Volledig akkoord dat de FA Cup belangrijker is, maar ik heb met de League Cup nooit gelachen eigenlijk en dat van supporters die dat wel doen nooit gesnapt. Gewoon een beker die je kan pakken en je komt evengoed tegen sterke ploegen uit.Afin bon, nee ik ben helemaal niet akkoord met je statement dat de league cup hoger aangeschreven is dan de Fa cup, absoluut niet. Vroeger, toen wij de league cup wonnen werd er met ons gelachen, de mickey mouse cup... Nu wint Liverpool hem enkele keren en is het een belangrijkere competitie dan de Fa cup, naha.